Poistin myös tämän tekeleen. Ehkä päällimmäisinä fiiliksinä voisi sanoa, että on helpompi kuin odotin. Tosin odotinkin jotain I Wanna Be The Guyn tyyppistä vitullisen epäreilua ahterinraiskausta, joten siihen nähden SMB on vaikeudestaan huolimatta aina reilu. Kyse on silkasta taidosta ja lihakimpaleen fysiikan täydellisestä tuntemisesta, eikä niinkään kenttien ulkoamuistamisesta. Neljännen maailman puolessavälissä mennään, ehkä ole vielä purrut tattia irti, tai lyönyt seinään reikää. Monet pelit vituttavat paljon enemmän. :|
Itsekin olen neljännessä maailmassa, eikä vielä mitää överivaikeaa ole tullut eteen. Veikkaanpa kuitenkin, että myöhemmissä leveleissä rupeaa vaikeuttakin jo olemaan ja eiköhän se vitutuskin kasva samassa suhteessa. Ainakin kun ruvetaan puskemaan vikojen kenttien Dark-versioita ja keräilemään vielä niitä laastareita.