|
Näytä kirjoitukset
|
Sivuja: 1 2 [3] 4 5
|
61
|
Yleinen / Peliseura / Vs: F1 2011 -online
|
: 05.09.2011 20:28
|
Täytetäänpä viimeinen paikka ja ilmoittaudutaan mukaan peränpitäjäksi. - Ephram (Miccis) - JesKuli - Player9 (karppane) - apas92- - IceCold (CokeFIN) - Aataminpoika (Eikka_y) - Peni (benlonn) - Hernerokka (Suomi-Rampa) - TheElepants (Hyvarine) - Tompson (Tomperton) - JuhohFin (JuhohFin) - F1-Fani (Super-Jesse12) - miikaantti (xxMiiGuxx) - Runner (NonRunner) - Pans91(Pans91) - ohjeah (ohjeahh)
|
|
|
62
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: Rattiohjaimet - koska autopelisi on sen arvoinen
|
: 21.08.2011 17:19
|
Thrustmasterin uutukaisesta taitaa tosin puuttua sellainen pikkujuttu kuin Force Feedback. Siihen nähden kyllä hintakin laitteella melkoisen korkealla..
Itse kyllä ennemmin odottelisin MAdCatzin FFB-rattia, joka tulee varmaan hinnaltaankin olemaan aika samaa luokkaa.
|
|
|
63
|
Yleinen / Laitteet, rauta ja ohjelmistot / Vs: Android - Se ainoa oikea vaihtoehto parhauteen
|
: 01.07.2011 00:21
|
Kannattaa ehdottomasti Blade rootata, jos ei sitä vielä ole tehnyt. Itsellä pyöri sisällä Android 2.3 ja ero nopeudessa on jo 2.2:een verrattuna melkoinen, alkuperäisestä 2.1:stä puhumattakaan. Eihän tuossa roottaamisessa varsinaisesti edes takuut sun muut mene, kun puhelimen saa ilmeisesti käytännössä aina palautettua lähtöpisteeseen.
|
|
|
64
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: F1 2011 | virallinen topic
|
: 15.06.2011 23:16
|
Urassa voisi viiemin myös muut kilpailijat vaihtaa tiimiä tai mennä eläkkeelle ja uusia, mutta oikeita nuoria esim. GP2-miehiä tai testikuskeja nousisi myös tilalle Tuo olisi tietenkin hieno juttu, mutta ei tule varmasti toteutumaan, koska lisenssisopimukset moisen estävät. Kyllähän tämä 2011-versio alkaa paljastuneiden tietojen ja puheiden perusteella vaikuttaa erittäin hyvältä. Mutta niin toisaalta vaikutti 2010:kin, ja silloin Codemastersilla oli vähän turhan suuret puheet verrattuna lopputulokseen, joka ei monilla osa-alueilla ihan ennakkohypetyksen tasolle yltänyt. Täytyy siis yrittää olla liikaa innostumatta tällä kertaa.. Ennakkotilattua ei varmaan tämän vuoden versiota tule, mutta melko varmasti kyllä tämäkin ostoslistalle jossain vaiheessa päätyy, ainakin jos saavat todella edellisosan suurimmat ongelmat korjattua.
|
|
|
65
|
Yleinen / Vapaa sana / Vs: F1-kausi 2011
|
: 13.06.2011 00:12
|
Olipahan melkoinen kisa.. Neljä tuntia taisi lähdöstä maaliin kulua aikaa. Shumi pitkästä aikaa loistovauhdissa ja palkintopallikin oli jo aikas lähellä. Button voittoon about kuuden varikkostopin ja läpiajorangaistuksen jälkeen, ajettuaan viimeisellä sijalla vielä kierroksella 37.
|
|
|
67
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: E3 2011 - Kuppi kahvia?
|
: 07.06.2011 20:28
|
Melko paljon kysymyksiä jäi kyllä ilmaan roikkumaan. Kovin selkeää kuvaa ei edes saanut, että onko kyseessä uusi konsoli vai joku Wiille lisätehoja antava lisähärpäke, mutta kai tuo nyt sitten ihan oma konsolinsa on. Periaatteessa laite vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta, jos tehoja on sisällä rutkasti enemmän kuin PS3:ssa ja Boxissa. Muuten taitaa käydä niin, että alkuhuuman jälkeen 3rd party -kehittäjät jättävät taas Nipan yksin, kun MS ja Sony muutaman vuoden päästä julkaisevat konsolinsa ja menevät tehoissa reilusti ohi.
Tuo ohjain nyt ei itsessäni mitään suuren suuria innostuksen tunteita herättänyt, järkyttävän kokoinen möhkäle. Konsolin nimi myös kyllä tuntuu lievästi typerältä..
|
|
|
68
|
Yleinen / Laitteet, rauta ja ohjelmistot / Vs: Android - Se ainoa oikea vaihtoehto parhauteen
|
: 06.06.2011 16:51
|
HTC Wildfire S ja Samsung Galaxy Ace
Päätin, että jomman kumman voisi näistä hankkia. En vain osaa päättää, että kumpi se nyt sitten olisi. Any suggestions? Tuo HTC nyt näyttäisi ainakin olevan melkoisen surkea kapistus. Näyttö ainakin huono, eikä prosessorissakaan taida pahemmin paukkuja olla. Galaxy Acessa myöskin ongelmana todella pienireoluutioinen näyttö, muuten vaikuttaisi suhteellisen järkevältä luurilta, jos halvalla saa. Mutta jos budjettiluokan Android-luuria meinaa hommata, niin kannattaisi kyllä ZTE Bladen suuntaan vilkuilla. Hinta-laatu -suhteeltaan ylivoimainen, eikä kyllä noille vaihtoehdoillesi paljoa ominaisuuksissa häviä, jos ollenkaan. Näyttö mm. parempi kuin noissa kummassakaan.
|
|
|
69
|
Yleinen / Vapaa sana / Vs: F1-kausi 2011
|
: 10.04.2011 13:23
|
Olipahan kyllä jännittävin kuivan kelin kilpailu vuosikausiin. Ei tainnut kisassa tulla yhtään tylsää hetkeä, kun koko ajan sattui ja tapahtui. Suuria onnistujia kisassa olivat ainakin Heidfeld ja Button. Pahimpia pettymyksiä sitten ehkä Mersu-kuskit, joilla ei vauhti riittänyt kyllä yhtään mihinkään.
|
|
|
70
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC)
|
: 24.03.2011 12:48
|
ei mitään kerssejä peliin kiitos nykynen systeemi on hyvä saa tehä kunnolla töitä että pääsee ohi :D mä dikaan
Kyllähän KERS tulee pelistä jossain muodossa löytymään erittäin suurella todennäköisyydellä, koska se oikeista Formuloistakin tulevalla kaudella löytyy. Eihän se tosin välttämättä ohituksia juurikaan helpommaksi tee, koska lähes jokaisella tallillahan tuo on käytössä. Enemmänkin ohituksia tullee helpottamaan avattava takasiipi, jonka avulla takaa tuleva voi ohitusta yrittää. Jännä sinänsä nähdä miten CM lähtee alkavan kauden uudistukset peliin toteuttamaan. Vaatii pelaajalta jo melkoista sorminäppäryyttä ja keskittymistä, jos ajaessa pitää käyttää KERSiä, säädellä takasiipeä ja siinä sivussa vielä kikkailla moottoriasetusten ja muiden kanssa.
|
|
|
71
|
Yleinen / Vapaa sana / Vs: F1-kausi 2011
|
: 12.02.2011 15:48
|
http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2011/02/1272699Nick Heidfeld päästettiin tänään Renault'n rattiin ja mies oli heti kylmiltään melko vakuuttavassa vauhdissa. Petrovin paras kierrosaika alittui 0,6 sekunnilla. Tiedä sitten kertooko tuo enemmän Petrovin hitaudesta vai Heidfeldin nopeudesta, mutta jos kaikki muu on mennyt putkeen, niin luulisi riittävän vakuuttamaan Renault-johdon ja tuomaan Heidfeldille kisakuljettajan pestin. Edit. Heidfeldille päivän nopein ja viikon toiseksi nopein aika, jääden ainoastaan 0,009 sekuntia Schumin ennätyksestä. Petrovia yli puolitoista sekuntia nopeampi. Kovaa kyllä Nick ajaa ja Renault myös näyttää kulkevan, vaikka melkoisia aika-ajokierroksia varmaan ajoivatkin.
|
|
|
72
|
Yleinen / Vapaa sana / Vs: F1-kausi 2011
|
: 09.02.2011 20:37
|
http://www.ts.fi/f1/uutiset/195744.htmlRenault ilmeisesti aikoo ajattaa sekä Heidfeldia, Liuzzia että Sennaa testeissä ja tehdä valinnan kuljettajasta näiden näyttöjen perusteella. Kyllähän Heidfeld tuosta porukasta on erittäin vahvoilla. Liuzzi ei kovin erikoisia suorituksia ole koskaan esittänyt ja Sennalla on kokemusta niin vähän, että hänen valitsemisensa olisi jo sen takia järjetöntä. Enkä kyllä suoraan sanoen usko, että miehen vauhtikaan riittävällä tasolla olisi, vaikka viime kauden suorituksista ei surkean auton takia voikaan johtopäätöksiä vetää. Jos auto vaan vähänkään sopii käteen, niin Heidfeld tuosta porukasta paikan vie helposti sekä kokemuksen että silkan nopeuden ansiosta.
|
|
|
73
|
Yleinen / Vapaa sana / Vs: F1-kausi 2011
|
: 08.02.2011 17:29
|
Jebou.. Lähikuvia HRT:n menopelistä.. Ei siellä ainakaan turhan ryppyotsaisella asenteella olla liikenteessä:
|
|
|
75
|
Yleinen / Vapaa sana / Vs: F1-kausi 2011
|
: 08.02.2011 15:28
|
Hispanialla ei ilmeisesti ihan hirveää ruuhkaa ole tuolla sponsoripuolella.. Aika läpällä nuo tarrat vissiin autoon laiteltu.. : P
Muuten kyllä ihan modernin näköinen formula, jonka nyt ainakin vähän viime kauden versiota paremmin luulisi kulkevan..
|
|
|
76
|
Yleinen / Vapaa sana / Vs: F1-kausi 2011
|
: 08.02.2011 12:13
|
Veikkaisin, että Lotus Renaultin kuljettajapäätökseen vaikuttaa aika paljon myös se, mikä Kubican toipumisennuste tulee olemaan. Jos näyttää siltä, että Kubican ura on ohi, niin nuoren lupauksen palkkaaminen saattaisi olla ihan järkevä veto pidemmällä tähtäimellä. Toisaalta, jos Kubica on poissa ainoastaan tämän kauden, niin kokenut ja varma kuljettaja lienee järkevämpi vaihtoehto. Tosin voi kyllä olla, että sitä miten hyvin Kubica tulee toipumaan on mahdotonta sanoa vielä pitkään aikaan.
Jos nuorta ja lupaavaa kuljettajaa lähdetään talliin palkkaamaan, niin Nico Hülkenberg saattaisi hyvinkin olla paras vaihtoehto. Kokamaton toki, mutta kaverilla on hyvät edellytykset tulevaisuudessa kehittyä kovaksi rattimieheksi, ja pitäisin itse ainakin hänen palkkaamistaan hieman pienempänä riskinä kuin esim. Bruno Sennaa. Tuossa vaan saattaa ongelmana olla se, että Hulk ilmeisesti kirjoitti pitkän sopimuksen Force Indian kanssa ja siitä irtautuminen saattaisi osoittautua ongelmalliseksi.
Heikki Kovalainen olisi varmana tallille houkutteleva vaihtoehto, mutta Heikin kannalta siirto saattaisi olla melkoinen riski. Jos Kubican ura on ohi ja Heikki saisi tehtyä tallin kanssa pidempiaikaisen diilin, niin siirto toki kannattaisi, mutta jos Kubica sattuisikin palaamaan, saattaisi Heikki jäädä tyhjän päälle, koska venäläisrahoja talliin tuovaa Petrovia ei varmaankaan pystytä laittamaan ulos. Myös tallejen välinen nimikiista saattaa olla pienoinen este siirrolle.
Kimi Räikkösen tietenkin kaikkein mieluiten näkisin Kubican paikalla, mutta tuohon taitaa mahdollisuudet olla aika olemattomat. Toisaalta mistäpä sitä tietää, mitä kulisseissa vielä tapahtuu. Renault on kuitenkin ollut testeissä suhteellisen lupaavassa vauhdissa, mikä saattaisi jopa herättää jäämiehen mielenkiinnon, jos vain Formuloiden ajamista kohtaan on enää minkäänlaista mielenkiintoa jäljellä. Nyt olisi hyvä sauma päästä taas sinuiksi F1-autojen kanssa ja sitten ensi kaudella siirto Red Bullin rattiin Webberin lopettaessa uransa. Noh, melkoista toiveajattelua kai.. Lisäksi esteinä Kimin paluulle olisivat vielä miehen todennäköisesti korkea hinta ja fyysinen kunto, koska ralliuran aikana kiloja on jonkin verran kertynyt, eikä aikaa treenata itsensä huippukuntoon jäisi mahdottoman paljoa.
Kokeneista saatavilla olevista kuljettajista järkevin vaihtoehto siten lienee Nick Heidfeld. Miehellä on tuoretta kokemusta F1-autoista, sekä myös uusista renkaista toimittuaan niiden testaajana. Lisäksi mies on varma ja vähän virheitä tekevä kuljettaja, joka on myös nopeutensa todistanut olemalla aiemmin aivan tasaväkinen ja pisteiden valossa jopa Kubicaa parempi miesten ajaessa samassa tallissa. Pitäisin siis aika erikoisena, jos Heidiä ei talliin pestattaisi.
|
|
|
77
|
Yleinen / Vapaa sana / Vs: F1-kausi 2011
|
: 07.02.2011 18:42
|
Melkoisen ihmeparantuminen on kyllä kyseessä, jos Kubica vielä F1-auton rattiin asti toipuu. Varmaankin pitäisi käden palautua aika lailla 100% ennalleen, että Formulaa pystyisi ajamaan ja sen verran pahaa jälkeä ilmeisesti oli tullut, että melkein luulisi jotain pysyviä vammojakin jäävän. Jonkinlaista auto-urheilua kyllä varmaan jatkossakin kykenee harrastamaan, jos käsi edes jossain määrin toimivaksi saadaan.
Joidenkin huhujen mukaan Lotus Renault olisi kutsunut Nick Heidfelfin ja Pedro De La Rosan neuvottelemaan paikasta Kubican korvaajana.. De La Rosan palkkaamisessa ei kyllä tosin mielestäni olisi minkäänlaista järkeä, osoittautuihan mies hitaaksi jo viime kaudella. Heidfeld tuohon hommaan on mielestäni ainoa vähänkään varteenotettava vaihtoehto.
|
|
|
78
|
Yleinen / Vapaa sana / Vs: F1-kausi 2011
|
: 06.02.2011 20:52
|
Tulipa kyllä melko järkytyksenä tämä Kubican onnettomuus. Vaikka ei mies koskaan suosikkikuljettajiini ole kuulunut, niin kamala juttuhan tuommoinen on.
Tuoreimpien tietojen mukaan ilmeisesti lääkärit on saanut käden jotenkin parsittua kasaan ja verenkierron säilytettyä, mikä on jo todella positiivinen uutinen. Tosin myöhemmin vasta kai nähdään minkä verran käden toimivuudesta saatiin pelastettua. Hermovaurioita kuitenkin varmaan syntynyt ja niiden parantuminen ei ilmeisesti kovin nopeaa ole, jos nyt yleensä koskaan parantuvat. Mutta tärkeintä kai kuitenkin, että kaveri pystynee suhteellisen normaalia elämää elämään onnettomuuden jälkeen. Moottoriurheilu-uran jatko lienee aika lailla sivuseikka tässä vaiheessa.
|
|
|
80
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: Gran Turismo 5
|
: 13.01.2011 16:17
|
Hmm... Millonkas se mahtaa tulla se vaurionmallinnus kehiin? ASpecissä on levula 23 ja bspecissäkin 22, ja vaikka seinään ajaa kaasu pohjassa, nothing happens. Pitääkö se säätää jostain, vai tuleeko se myöhemmin tai jtn?
E: ja Extreme-kisoissa ihan sama juttu myös.
Alusta asti on vauriomallinnus mukana, eikä se siitä miksikään muutu myöhemmin. Tarpeeksi monta kertaa kun ajelee seinään kaasu pohjassa, niin saattaa puskuri jossain vaiheessa alkaa repsottamaan ja siihen se melkeinpä jääkin. Mekaanista damagea ei yksinpelin puolella ole kai ollenkaan.
|
|
|
81
|
Yleinen / Vapaa sana / Vs: F1-kausi 2011
|
: 15.12.2010 17:54
|
No, mielestäni Nico ei siltikään tehnyt vielä(kään) sitä läpimurtoa joka hänet minun silmissä nostaisi mestarisuosiksi tulevalla(kaan) kaudella. Kyllähän hän kepitti Schumin, muttei mielestäni tehnyt sen ihmeempää. Ja kuten tässä on nyt monasti todettu, toivottavasti ensi vuonna Schumi näyttää. Jos ei, olen valmis myöntymään, ja toteamaan että Nico vetä paremmin, mutta vielä en sitä tee.
Eipä tuolla viime kauden Mersulla juuri "sen ihmeempää" pystynyt tekemään. Tasaisen varman kaudenhan Nico taas ajoi ja tosiaan murskasi täysin tallikaverinsa. Jos auto vain on ensi kaudella mestaruustaistelun edellyttämällä tasolla, niin Rosberg taistelee varmasti mestaruudesta. Voi toki olla, että Schumikin taistelee, mutta en kyllä usko, että hän enää vanhoilla päivillään ihan Nicon vauhtiin yltää.
|
|
|
82
|
Yleinen / Vapaa sana / Vs: F1-kausi 2011
|
: 08.12.2010 15:13
|
Melkoista saippuaoopperaa ollut kyllä viime aikoina tuon Lotus-nimen ympärillä. Ja tuskinpa se nyt tähän loppuu, varmaankin sanasota kiihtyy vaan entisestään. Aika röyhkeästi kyllä tämä Lotus Renault GP meni varastamaan tuon värityksen, jota viime kauden Lotus oli jo ensi kauden autoonsa suunnitellut. Saa nähdä antaako jompi kumpi vielä periksi ja muuttaa väritystään tai jopa nimeään.. Tosin Lotus Renault GP:n auto on ilmeisesti kuitenkin ensi kaudellakin nimeltään Renault, Lotuksen toimiessa ainoastaan osa-omistajana/sponsorina, mikä ehkä vähän helpottaa tallien erottamisessa toisistaan..
|
|
|
83
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: Gran Turismo 5
|
: 07.12.2010 13:34
|
Uusi päivitys on nyt ilmeisesti julkaistu ja se tuo mukanaan mekaanisen damagen online-kisoihin. En ole vielä testailemaan ehtinyt, mutta ihan hyvältä vaikuttaa.
Vielä kun joskus tajuaisivat päivittää sen damagen yksinpelin puolellekin...
|
|
|
84
|
Yleinen / Popkeskustelu / Vs: Big Brother 2010
|
: 03.12.2010 01:13
|
Tjaa täällä oli BB-ketjukin.. Olisihan tänne jotain voinut postailla, jos aiemmin olisi huomannut.. Itsehän jaksoin BB:tä seurata tänäkin vuonna melkeinpä entiseen malliin ja toivon toki, että ohjelmaa jatketaan myös tulevaisuudessa. Tosin kyllähän moniin asioihin tarvittaisiin pikaista muutosta. Asukasvalintojen puolestahan tämä kausi oli oikein hyvä ja joukosta löytyi monia värikkäitä persoonia, mutta kaikki muu olikin sitten toteutettu enemän tai vähemmän huonosti. Tuotanto esimerkiksi sähläsi rangaistusten kanssa aivan miten sattuu ja koko ohjelma ja viikkotehtävät pyörivät aivan liikaa äänestyksistä tai sponsoreilta saatavien rahojen mukaan. Kuitenkin nykytasollaankin BB on parasta tositv-viihdettä, mitä töllöstä löytyy..
|
|
|
85
|
Yleinen / Vapaa sana / Vs: F1-kausi 2011
|
: 03.12.2010 01:02
|
Yksi suuri uudistus ensi kaudelle on myöskin vanhan tutun KERSin paluu. Ensimmäinen yritys kyseisen laitteen kanssa ei oikein onnistunut, vaan sen sijaan, että se olisi lisännyt ohituksia, sitä käytettiin lähinnä ohitusten estämiseen. KERS jäi myös viime kerralla aika harvojen herkuksi, koska useimmille talleista laitteesta olisi sen painon tuomien ongelmien takia ollut enemmän haittaa kuin hyötyä. Ensi kaudella asioiden pitäisi kuitenkin olla toisin, kiitos autojen muuttuneiden minimipainorajoitusten. Mielenkiintoista onkin nähdä hyötyvätkö McLaren, Ferrari ja Renault, jotka vuonna 2009 käyttivät KERSiä kokemuksistaan ensi kaudella. Mikäli KERS toimii niin kuin on suunniteltu, eli parantaa autojen suorituskykyä heikentämisen sijaan, tuo se kuitenkin mukanaan myös ongelmia. Esimerkiksi Lotus on jo ilmoittanut, ettei se tule autossaan KERSiä käyttämään ja veikkaisin, että muutama muukin pienempi tiimi liittyy KERSittömien joukkoon. Toisaalta, jos KERS kaikesta huolimatta osoittautuu toimimattomaksi laitteeksi myös ensi kaudella, saattaa se avata jollekin KERSittömälle tallille mahdollisuuden yllätykseen. Näin varsinkin, jos joku huipputalleista päättää ottaa riskin suunnitella ajokkinsa käytettäväksi ilman kyseistä laitetta. Kärkitallien kuljettajakokoonpanot pysyvät samoina kuin edelliselläkin kaudella, mutta keskikastissa muutoksia sentään tapahtuu. Jonkin verran on vielä kuljettajapaikkoja kokonaan täyttämättäkin. Renault-tallissa ilmeisesti arvotaan edelleen, annetaanko surkean kauden ajaneen, mutta hyvin sponsorirahaa talliin tuovan Vitaly Petrovin jatkaa myös ensi kaudella. Kubican tallikaveriksi olisi varmasti tulijoita, vartenotettavimpina varmaankin Timo Glock tai jo kertaalleen Kubican tallikaverina päihittänyt Nick Heidfeld. Tai kukapa tietää, vaikka itse Kimi Räikkösellä olisi vielä Renault-neuvttelut käynnissä, mutta ehkä se menee jo liikaa toiveajattelun puolelle... Mielenkiintoista on tietenkin myös nähdä, miten Michael Schumacherin toinen kausi paluun jälkeen sujuu. En itse jaksa uskoa, että Kerpenin rehtori pystyisi enää Nico Rosbergia voittamaan, mutta odottaisin ensi kauden olevan heidän osaltaan huomattavasti tasaisempaa vääntöä. Toinen mielenkiintoinen parivaljakko on Ferrarikaksikko Fernando Alonso - Felipe Massa. Viime kaudella Massa ei pystynyt vastaamaan Alonson vauhtiin juuri missään vaiheessa, joten saa nähdä pystyykö brassi nostamaan ensi kaudella tasoaan edes lähelle espanjalaista, vai onnistuuko Alonso murskaamaan hänet toistamiseen.
|
|
|
86
|
Yleinen / Laitteet, rauta ja ohjelmistot / Vs: Android - Se ainoa oikea vaihtoehto parhauteen
|
: 02.12.2010 22:01
|
Tilaukseen lähtee muuten tänään toi ZTE Blade. Eihän tossa oo mitään suurta vedätystä jos ottaa ton perusliittymän kanssa plus se kaupanpäälle tuleva netti?
Ei kai siinä mitään vedätystä pitäisi olla, jos nyt tuota 6,9€/kk maksavaa pakettia tarkoitat. Huomenna pitäisi olla oma Blade postista noudettavissa. Ei malttaisi odottaa, että pääsee leikkimään. Positiivisia on ainakin kyseisen puhelimen hankkineiden tuttujen kokemukset luurista olleet.
|
|
|
87
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: Gran Turismo 5
|
: 30.11.2010 17:25
|
Koska porukalla intoo johonkin netti skapaan? Vaikka jo tänään Kyllähän tässä jonkinlaisia onlinekisoja voisi ajella.. Miulle käy ajankohdaksi melkeenpä milloin vaan, kun vaan kunnolla porukkaa sattuisi löytymään.
|
|
|
89
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: Gran Turismo 5
|
: 29.11.2010 00:14
|
Gt5:n vahingonmallinnus muuttuu sitä rankaisevammaksi mitä korkeammalla tasolla pelaaja on. Korkeimman mahdollisen tason jälkeen (40) avautuu kaikkein edistynein vahinkomalli. Miltä se näyttää? http://www.youtube.com/watch?v=bGWih-RTbXQItse oon levelillä 20 tällä hetkellä, eikä ole vielä minkäänlaista damagea näkynyt vaikka kolareita kovasta vauhdista on ollut monia. Jossain oli sellaistakin juttua, että damage unlockaantuisi juurikin 20 levelillä, mutta eipä oikein omien kokemusten perusteella siltä vaikuta. En siis jaksa enää uskoa, että se tuosta kehittyisi mihinkään leveleiden kasvaessa. Jos näin tapahtuisi, niin luulisi siitä jo löytyvän jonkinlaista videomateriaalia todisteeksi. Tuon Fordin ralliauton saa Arcaden puolella kolaroitua tuohon kuntoon heti alusta alkaen. Vaatii tosin noin kymmenen minuuttia tahallista kolarointia. PD:hän on onneksi jo lupaillut päivityksellä korjailla vauriomallinnusta. Pitää vaan toivoa, että tuo julkaistaisiin mahdollisimman pian ja se todella korjaisi asioita.
|
|
|
|