Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Profiili
Yhteenveto
Näytä tilastot
Näytä kirjoitukset

  Näytä kirjoitukset
Sivuja: [1]
1  Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature : 25.10.2017 11:44
Harmittaa tuo Neogafin kohtalo. Peliuutisten seuraaminen on jäänyt kokonaan vuosien varrelta pois itseltäni, enkä juurikaan kiinnostu peliaiheisista keskusteluista enää, kun 99% pelaajista on gamergate rottia, tai omaavat vain muuten vanhentuneet näkemykset alasta (lootbox/mobiili/jne. vihaaminen)
Lisäksi älytön sony myönteisyys oli helvetin luotaantyöntävää.
Neogaffissa parasta oli helvetin tiukka moderointi ja offtopic keskustelut, muuta en jää kaipaamaan.
Ja itsehän lukeudun SJW remmiin, joten vaikea on toista yhtä tiukkasti moderoitua keskustelupalstaa nörteille löytää. Ja nyt lisäksi poliittinen keskustelu on ilmeisesti siellä kiellettyä. mitähän vittua taas  >:(
2  Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain : 17.09.2015 18:39
Ei luoja tuota prologueta. :lol: Kaukana oltiin siitä hienovaraisuudesta, mitä odotin Ground Zeroesin perusteella. Reilu tunti välivideoita, jotka olisi voitu tiivistää 10 minuuttiin, lattialla raahautumista, typerää zoomailua ja hidastusefektejä, lentäviä palavia valaita ja yksisarvisia, hienoja lainauksia ja kirjaviittauksia, jotka eivät liity mihinkään, jne. Jos olisin pelannut samalla juomapeliä, jossa joutuu vetämään shotin joka kerta kun Kojiman nimi mainitaan jossain, olisin saanut alkoholimyrkytyksen alta aikayksikön. Kojima, plz stahp...

Sitten ollaankin yhtäkkiä parissa minuutissa keskellä Afganistania hevosen selässä Ocelotin kanssa. Hyvin rytmitetty. Onneksi tuo intro on nyt takana ja pääsee vihdoinkin PELAAMAAN. Jatkossa skippaan jokaisen välivideon, koska Kojima ei vieläkään osaa ohjata tai käsikirjoittaa mitään järkevää.

Eh. Täysin päinvastaista mieltä, intro oli melkeinpä parasta mitä pelillä oli tarjota. Tolkuttoman lupaava alku ja sitten tapahtuu totaalinen lässähdys.
3  Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: KO: Paras pelisarja : 02.11.2010 15:31
F-Zero
Castlevania

Persona
Elite
?

Oddworld
The King of Fighters
Oddworld, lempipelisarjani.

Metal Slug
Halo
Metal Slug? :lol:

FIFA
Grand Theft Auto
GTA:n huumori yksinkertaisesti toimii.

Pokémon
Mario Kart
Näyttää hauskemmalta, kuin Pokemon

Resident Evil
God of War
Kratos vastaan Capcomin käsikirjoitus & tankkiohjaus?  :lol:

Call of Duty
Gran Turismo
Autoilu?

Eye of the Beholder
Mechwarrior
Legenda, miksei näitä julkaista enää?

Gradius
Fallout
Koko sarja täyttä rautaa, paitsi PS2:lle julkaistu spinoff.

Mega Man
Final Fantasy
Kahdesta pahasta se pienempi paha.

Metroid
Street Fighter
Metroidit ovat jääneet vähemälle pelailulle, kuten kaikki nipponista tulevat pelit. Pääasiassa Nintendon julkaisemat.

Civilization
Super Mario
Tarvitseeko perustella?

Heroes of Might & Magic
Zelda
Zeldoja en ole jaksanut edes kokeilla, joten automaattinen voitto.

Devil May Cry
Metal Gear Solid
Helposti, lukuunottamatta sarjan päätösosaa

Professor Layton
Dragon Quest
Nevahööd
4  Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature : 11.11.2009 19:05
Lainaus
The Project Natal sensor is an approximately 9-inch (23 cm) wide horizontal bar connected to a small circular base with a ball joint pivot, and is designed to be positioned lengthwise above or below the video display. The device features an "RGB camera, depth sensor, multi-array microphone, and custom processor running proprietary software",which provides full-body 3D motion capture, facial recognition, and voice recognition capabilities. The Project Natal sensor's microphone array enables the Xbox 360 to conduct acoustic source localization and ambient noise suppression, allowing for things such as headset-free party chat over Xbox Live.

The depth sensor consists of an infrared projector combined with a monochrome CMOS sensor, and allows the Project Natal sensor to see in 3D under any ambient light conditions.The sensing range of the depth sensor is adjustable, with the Project Natal software capable of automatically calibrating the sensor based on gameplay and the player's physical environment, such as the presence of chairs.

Project Natal is reportedly based on software technology developed internally by Microsoft and hardware intellectual property acquired from time-of-flight camera developer 3DV Systems. Before agreeing to sell all its assets in March 2009,[23] 3DV had been preparing its own depth-sensing webcam controller, known as the ZCam.

Described by Microsoft personnel as the primary innovation of Project Natal, the software technology enables advanced gesture recognition, facial recognition, and voice recognition. The skeletal mapping technology shown at E3 2009 was capable of simultaneously tracking up to four users for motion analysis, with a feature extraction of 48 skeletal points on a human body at a frame rate of 30 hertz. Depending on the person's distance from the sensor, Project Natal is capable of tracking models that can identify individual fingers.

Ei perus webbikamera taida aivan tuohon kyetä, puhumattakaan EyeToy lisälaitteesta.
Sivuja: [1]
Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines