Omassa käytössä boksi kesti hyvin kahden ja puolen vuoden ajan mutta heti kun laite oli kaksi viikkoa siskon käytössä niin rikkihän se meni 8D
Tänään piti sitten käydä ostamassa uusi HDMI-mallin Arcade viikonloppuvapaiden iloksi. Vanha kone jää sitten lopullisesti siskon käyttöön kunhan joskus huollosta palaa.
Viimeistä päivää viedään. Huomenna siis lähtö kohti Karjalan Rennostoa.
Eilen tuli käytyä V2.fi:n miitissä Jyväskylässä ja putsasin palkintopöydän totaalisest. . Osallistuin melkeinpä kaikkiin kilpailuihin ja voitto tuli kotiin Rock Bandin molemmista Expert-kilpailuista, Call of Duty 4 -turnauksesta ja Fluxx-korttipelistä. Kakkoseksi tulin Brawl-turnauksessa ja Portalin time attackissa. Retrokisoissa en tosin pärjännyt läheskään yhtä hyvin
Kotiin viemisiksi tuli kuitenkin tämmöinen varsin mukava saalis: *Xbox 360 langaton ohjain *Xbox 360 wireless headset *Battlefield Bad Company Gold Edition (Xbox 360) *Haze (PS3, promo) *FIFA 08 (PS3, promo) *Army of Two (PS3, promo) *CIV4 + kaks lisäriä (PC) *Ubisoftin T-paita, EA:n Army of Two ja Bad Company -krääsää (kuva kasasta)
Leppoisaa porukkaa oli paikalla ja mukava nähdä myös naamoja nimimerkkien takaa. Sopivasti sattui myös tarpeeksi lähelle Kuopiota. Espooseen asti en ole vielä jaksanut täältä asti raahautua mutta eiköhän asia korjaannu heti tammikuun jälkeen järjestettävien miittien kun tulee itsekin muutettua Espooseen.
Tuo NeoGAFin threadi on kyllä jotain aivan huikeaa. Työpaikalta löytyypi vielä mukavasti 1,6 metriä leveä suurkuvatulostin jolla saa varsin mukavaa jälkeä tuon threadin kuvista. Tuli viikonloppuna tulosteltua muutama 70cm korkea juliste seinälle ihan vaan testimielessä. Jopa noin megan kokoisista jpeg-kuvista sai varsin mukavan näköistä jälkeä aikaiseksi noinkin isossa koossa. Kuvia en ehdi nyt valitettavasti laittelemaan. Joskus pitäisi kyllä hommata kunnon kehykset ja tulostella sitten julisteet ihan kehysten mittojen mukaan.
Ja niin, tuo 52e tuon kokoisesta julisteesta on melko paljon. Todelliset kustannukset ovat ainakin tulostuksessa paaaljon pienemmät. Harmittavasti mulla alkaa intti viikon päästä, muuten olisin mielelläni ottanut tilauksia vastaan.
* Telkku: LG 32LC46 32" LCD-digitv. Varsin pätevä hinta-laatusuhde ominaisuuksiin nähden (HD Ready, mutta 1080p input, 2*HDMI, digiviritin) ja toimii loistavasti myös PC-käytössä.
* Kaiuttimet: Logitech Z-5400 5.1 Samat sanat myös tästä. Loistavasti sisääntuloja (2*optinen, coax, 3*RCA ja miniplugi mp3-soittimelle) ja hyvin jytisee.
Läpihän tuo pamahti eilen reilun seitsemän tunnin session jälkeen. 16 tuntia, 3 minuuttia ja 54 sekuntia pamahti pelikelloon Solid Normal -vaikeusasteella. Loput statsit seuraavan spoilertagin alla:
(spoilereissa pari lisähuomiota pelin läpipelanneille - sinua on varoitettu)
Peli ylitti omat odotukseni reippaasti. Huikeita ja upeita hetkiä riitti alusta loppuun ja kokonaisuutena väittäisin kyseessä olevan parhaan Metal Gear Solid -pelin - vaikka sitä varsinaista pelattavaa ei tuosta 16 tunnista ollutkaan kuin 6-8 tuntia. Mutta eipä tuo päässyt pahemmin haittaamaan, sillä cutscenet on tehty TODELLA laadukkaasti ja tylsiä hetkiä ei tullut kovinkaan monta. Audiovisuaaliselta toteutukseltaan ehdottomasti tämän hetken ykköspeli konsoleilla.
Pelin aiheuttamia tunteita on hieman vaikea pukea sanoiksi, sillä sellaisia ei ole tullut koskaan vastaan videopeleissä. Ainutlaatuinen, upea, yllätyksellinen, nostalginen, eeppinen. Tippa meinasi tulla linssiin parissakin kohdassa. Loppua oli tosin pitkitetty vähän turhankin paljon, sillä upean kliimaksin jälkeen ruudulle pamahtaa vielä noin tunnin mittainen cutscene.
Itse pelattavaa olisi toki voinut olla hiukan enemmän ja B&B-bossit olivat MGS3:n tyyliin hiukan laimeita . Vaikeustaso oli ehkä vähän turhankin helppo, ainakin jos vertaa aikaisempien pelien Normal-tasoon. Itse pidin räiskinnän ja hiippailun suhdetta varsin sopivalta omaan makuuni - tosin melkoiseksi räiskinnäksi nuo aiemmat Metal Gearitkin ovat aina välillä menneet omissa käsissäni. Tällä kertaa sentään kontrollit ja kuvakulma toimivat mahtavasti. Yllätyin myös monipuolisista ympäristöistä sekä etenemistavoista ensimmäisissä acteissa.
Jotain peilstä kertoo kyllä se, että heti läpäisyn jälkeen tekee mieli aloittaa se uudestaan kokeakseen jälleen ne monet upeat hetket pelin parissa. Ei tällaiseen kovinkaan moni yksinpeli pysty. Ja sitten kun lyödään pakettiin mukaan vielä Metal Gear Online joka on ihan pätevää räiskintää...
Klassikko. Mestariteos. Vuoden peli? Aika varmasti. Täyden kympin peli? Ehkä ei, mutta aika pirun lähellä sellaista.
Huh huh mikä sessio tuli äsken vedettyä. About 9 tuntia putkeen lähes nonstoppina - tosin kaveri pelasi välillä myöskin. Act 3 läpi ja tähän mennessä cutscenejä on ollut reilusti itse pelaamista enemmän.
Sinut on hyväksytty Diplomi-insinööri- ja arkkitehtikoulutuksen yhteisvalinnan paperivalinnassa hakulomakkeessa esittämäsi ensimmäisen hakutoiveen mukaisesti. 111 Tietoliikennetekniikan tutkinto-ohjelma Teknillinen korkeakoulu
Eli eipä tarvitse stressailla pääsykokeisiin lukemisella. Tänään meinasin aloitella lukemista mutta posti kerkesi tulla juuri ennen kuin ehdin kirjan aukaista
Niin, ja viime viikolla tuli ne lopulliset YO-tuloksetkin: LEEEEMC on rivi, seuraavassa järjestyksessä: Englanti L Pitkä matematiikka E (lähti L:nä, tippui 6 pistettä YTL:n käsittelyssä ) Fysiikka E Maantiede E Ruotsi E Äidinkieli M (pirun tekstitaito...) Biologia C (lähti M:nä, tippui 5 pistettä YTL:n käsittelyssä )
Japanilainen kehittäjä + moninpeli on kyllä ollut melkoinen kauhuskenaario tähän mennessä mutta MGO tekee sentään jotain asioita oikein. Onhan tämä edelleen aika tönkkö ja viimeistelemätön verrattuna esimerkiksi CoD4:ään tai Halo 3:een, mutta on pelissä hyviäkin puolia.
Ulkoasu on ihan hieno, varsinkin ragdollit on tehty todella upeasti - ruumiit retkahtelevat aidontuntuisesti räjähdyksissä ja varsinkin törmätessään esim. seinään. Framerate ei meinaa pysyä toiminnan mukana, mutta onneksi ei peli ei kuitenkaan töki kauhean paljon - hidastelua ei meinaa edes huomata ellei katso jonkun toisen pelaamista sivusta. Matsien haku toimii ongelmitta - matchmaking etsii seuraa nopeasti ja lisäksi pelistä löytyy myös suora serverilista. Betan kaksi karttaa ovat melko pienikokoisia mutta molemmista löytyy loistavia piilopaikkoja sniputukseen. Oman hahmon kustomointi niin ulkonäöllisesti kuin skillienkin osalta on tervetullut lisä. Vapaasti ohjattava kamera on kaksipiippuinen asia - toisaalta on mukavaa tutkailla ympärilleen suojasta, mutta samalla tähtääminen nopeissa tilanteissa on melko hankalaa.
Äänitoteutus on melkoisen laimeaa. Samat kuolinäänet toistuvat jatkuvasti ja niihin kyllästyy nopeasti. Kontrollit ovat vähän turhankin monimutkaiset. Edelleenkin täytyy tehdä täysin turhia näppäinyhdistelmiä (L1+kolmio) halutessaan sniputtaa tai ampua fps-näkökulmasta (josta muuten voi tällä kertaa onneksi myös liikutella hahmoa). Ja minkä ihmeen takia se Auto Aim on pitänyt lisätä peliin?! Täysin turha lisä, joka vain sekoittaa pelaajaa ensimmäisillä pelikerroilla.
Aseita on melko vähän ja M4 Custom näyttäisi olevan vähän turhankin tehokas. Sniput ovat sopivan tehokkaita ja niitä on mukava käytellä. Peli suosii ehkä vähän turhan paljon rynnimistä ja juoskentelua, etenkin jos sitä vertaa Tom Clancy -sarjan peleihin.
This was a disaster I'm making a note here EPIC FAIL It's hard to overstate my dissatisfaction Kojima Productions
we fuck up the beta because we can for the good of all of us except the ones who are pissed but there's no sense crying over every mistake you just keep on F5ing until you run out of Snake and the beta gets done and you shoot a neat gun for the people who are still awake
I'm not even angry I'm being so sincere right now even though you broke my beta and raped me and tore jett to pieces and threw every piece into a fire as he burned it because he was so angry at you! Now these points of data make a wonderful line and we're out of beta, we're releasing on time (just kidding) so I'm glad jett got burned Think of all the lulz we earned for the people who are still awake
go ahead and leave me I think I prefer to stay and cry maybe you'll find someone else to help you maybe... Bungie that was a joke, haha, fat chance anyway Maria Ozawa is great, she's so delicious and moist look at me still talking, when there's sleeping to do when I look out this thread it makes me glad I'm not you I've got to run, there is sleeping to be done for the people who are still awake
and believe me I am still awake I'm fucking pissed and I'm still awake I feel frustrated and I'm still awake While your servers are dying I'll be still awake and when they're dead I'll be still awake STILL AWAKE, still awake
Ei näin, Konami, ei näin...
Niin, ja se virallinen tiedote vielä tähän:
Lainaus
IMPORTANT NOTICE for all METAL GEAR ONLINE PREMIERE BETA players
We would like to thank all players for their keen interest in taking part in the beta test. However, we regret to inform you that due to extraordinary levels of traffic from all around the globe, we have been unable to run the service to the level we expected. As a temporary measure, we will be suspending the European public beta test and restart it once we stabilize our server. We would like to apologize for all inconveniences as well as confusion caused.
We would like to add that due to the above reasons, we will be making the following changes to the schedule:
1) Suspend beta test: As of 21/04/2008 08:00(CEST) 2) Restart date: TBA. We will be making another announcement on 22/04/2008 08:00(CEST) 3) Beta Test closure: This will now be on 11/05/2008 at 24:00(CEST) rather than 06/05/2008 at 24:00(CEST)
Muok: Konsolinetissä oli Forza 2 29 euroa ja tilasin lisäksi sieltä tuon Logitechin ratin, joka maksoi 89 euroa. Huh, nyt täytyy tosiaan aloittaa säästökuuri.
Miksi et ostanut Microsoftin omaa? Logitechin ratista ei ole omakohtaista kokemusta mutta Microsoftin ratti on mielestäni erittäin hyvälaatuinen hintaansa nähden ja toimii varmasti paremmin kuin 3rd party -ratit. Oliko tuossa Logitechissä edes forceja?
Kävin kirjoitusten jälkeen nappaamassa Prologuen pelikaupasta mukaani ja isken kotona levyn sisään. Ei kun pelaamaan...
... paitsi että: Peli haluaa asentaa itsensä kovalevylle. Ajattelin aluksi, että kyseessä on vain pikainen tallenuksen luominen tyyliin Uncharted tai Resistance, mutta asennuksessa kestää... kestää.... ja kestää. Kellotin asennusajaksi 15 minuuttia!
Asennuksen jälkeen peli haluaa päivittää itsensä netin kautta. Noh, mikäs siinä, ajattelin - yleensä nämä pätsit ovat vain muutamia megoja ja latautuvat alle minuutissa. Olin jälleen väärässä. Muutaman minuutin tuijottelun jälkeen latauspalkki ei ollut edennyt juuri yhtään. Kyllästyin odottelemaan ja siirryin takaisin koneelle, vilkuillen aina välillä latauksen edistymistä. 40 minuutin latauksen jälkeen homma oli hitusen alle puolivälissä (8 megan yhteydellä!), ja pian tämän jälkeen lataus yhtäkkiä keskeytyi ja ruudulle ilmestyi tyly teksti: Download failed. Aaaargh!
Onneksi tuo pätsin lataaminen ei ole pakollista (tosin peli uhkailee tallenustietojen menetyksellä, tiedä sitten mitä tapahtuu) joten peliä pääsee pelaamaan offlinessä. Pelailin tuossa reilun tunnin ja nyt olen koittanut saada pätsiä ladattua varmaan viitisen kertaa, mutta Download failed iskeytyy ruutuun entistä nopeammin.
edit: Ja tietenkin se pätsin lataaminen onnistui heti kun aloin kirjoittamaan tätä valituskirjelmää
Aijai, mahtavuutta. Bongasin huuto.netistä parikin Rock Band -kohdetta, joista toisen hävisin täpärästi. Toisen myyjän kanssa sain sovittua kaupat uudesta pelistä suoraan ja sain pelin käsiini eilen. Hintaa tuli ehkä muutama kymppi enemmän kuin suoraan eBaystä ostettaessa, mutta eipähän tarvinnut sählätä tullin tai PayPalin kanssa - ja toimituksessakin kesti vain pari päivää.
Paketti on kyllä melkoinen ilmestys. Sisältä paljastuu aivan mieletön määrä roskaa, kun kaikki soittimet on pakattu erillisiin pahvilaatikoihin ja muoveihin. Kitaran ja rumpujen kasaamiseen (ja purkamiseen) kuluu ensimmäisellä kerralla jonkin verran aikaa, mutta kun homman oppii, sujuu se todella nopeasti. Rummutkin menevät yllättävän pieneen tilaan!
Rummut tuovat kyllä aivan uudenlaista fiilistä peliin, varsinkin jos pelaajia on useita. Vaikeustaso biisien välillä heittelehtii melko paljon, mutta enpä ole vielä päässyt edes harjoittelemaan . Eiköhän se siitä rupea sujumaan. Tällä hetkellä pelailen siis pääasiassa mediumilla, mutta osa biiseistä menee jo hardilla. Jalan ja käden yhteistyössä meinaa olla vielä hakemista biiseissä joissa bassorumpua käytetään tiuhaan tahtiin
Iloiseksi yllätykseksi vanhempien Visa-kortti toimi suoraan USA:n Storessa, joten lisäbiisien ostokin onnistuu helposti. Ja hinnatkin on vielä dollareissa
Onhan tuo aika komea laitos. Laittelin juuri Storesta valumaan demoja, pitää kohta testailla jenkkistorea ja muuta. Valikkosysteemi vaikuttaa kyllä todella monipuoliselta ja säätöjä riittää vaikka muille jakaa. Näyttö (BenQ:n 22" HDMI-liitännällä) toimii laitteen kanssa mukisematta 720p ja 1080i-tiloissa mutta 1080p:llä heittää herjaa (kuva näkyy silti).
Uuden konsolin paketista purkaminen on kyllä aina niin herkkua Nyt voisi availla Unchartedin muoveista ja laittaa pelin tulille.
Mun kaveripiirissä taas Brawl on otettu oikein innolla vastaan. Matsit on tasaväkisiä ja eri hahmoilla pelaa ihan mielellään. Mutta toisaalta me ei kyllä ollakkaan mitään tourneyfageja (jes, pääsin vihdoin käyttämään tätä sanaa ) - eikä kyllä mitään casual-playereitäkään, sillä Meleetä on tullut hakattua jo vuosien ajan. Siinä pari kaveria ehti jo saada taidoissa huiman kaulan muihin, mutta nyt matsit ovat todella tiukkoja. Kaikki tuntuu tykkäävän tästä paljon enemmän kuin Meleestä.
Kohta jo varmaan yli sata tuntia peliaikaa takana (omalla profiililla jotain reilut 30 tuntia). Eniten tullut käytettyä Ikeä ja Wolfia, mutta paljon myös Snakea, Samusta ja Sonicia.
Aijai. En tiedä edes mistä aloittaa. Vuoden yllätyshitti. Vuoden 2008 paras rytmipeli - ainakin PC:llä. Audiosurf. Hintaa 8 euroa ja risat.
Audiosurf on eräänlainen rytmipeli, jossa tarkoituksena on kerätä kolmelta radalta tulevia erivärisiä laattoja ja saada aikaiseksi comboja. Jollain nettisivulla peliä kuvattiin osuvasti F-Zeron ja Amplituden risteytykseksi.
Homman jujuna on kuitenkin se, että pelissä ei tarvitse sortua valmiisiin kappaleisiin vaan musiikiksi käy mikä tahansa .mp3, .ogg, .flac, .m4a tai .wma -muotoinen tiedosto. Peli osaa itse rakentaa musiikkiin sopivan radan, jossa on musiikin temmosta ja rytmistä riippuen ylämäkiä, alamäkiä, töyssyjä, mutkia ja jopa korkkiruuveja. Pelin ratageneraattori on hämmästyttävän hyvä ja loihtii musiikille kuin musiikille mahtavia ratoja. Esimerkiksi nopeatempoinen power metal tai grindcore on pelkkää alamäkitykitystä kun taas post rock -kappaleissa päästään pitkän ylämäkikapuamisen jälkeen huimaan alamäkikiitoon musiikillisen kliimaksin kohdalla.
Pelistä löytyy myös runsaasti erilaisia aluksia, joiden mukana vaihtelee myös pelityyli. Mono-aluksia käyttämällä radalla on vain yhdenvärisiä pallukoita ja harmaita esteitä (joilla muuten voi rakennella melkoisia comboja käyttämällä erikoisvoimana löytyvää tuhoajaa oikealla hetkellä), kun taas Pointmaneilla radoilta löytyy useanvärisiä palikoita ja powerupeja. Mukana on myös co-op -tila, jossa radalle pääsee kaksi alusta yhtä aikaa. Niin, ja tietenkin mukana on myös kolme vaikeusastetta (sekä ultimaattista haastetta tarjoava Ironmode), jotka vaikuttavat radalla olevien pallukoiden määrään.
Yksinkertaisesta ideastaan huolimatta pelissä on syvä ja monipuolinen pistesysteemi. Löytyy mitaleita, bonuksia ja comboja. Peliin on integroituna leaderboardit jokaiselle kappaleelle ja omia suorituksiaan pääsee kätevästi vertailemaan globaalisti, suomalaisten ja kavereiden kesken. Peli osaa myös näyttää pelaajien kesken suosituimmat kappaleet, joten uusia haasteita on aina tarjolla. Ja onpa mukana Audiosurf Radio -toimintokin, josta pääsee lataamaan ilmaiseksi muutamia valmiita ratoja.
Niin, ja mukana tulee valmiiksi noin sata veisua ensimmäisestä Half-Lifestä sekä Orange Boxin peleistä (including Portalin Still Alive) - vieläpä kätevästi .mp3-formaatissa. Eli käytännössä saat kahdeksalla eurolla Half-Life -pelien soundtrackien lisäksi ilmaisen pelin. Ei huono diili.
Noniin, nyt on ensimmäiset kunnon sessiot pelistä takana ja jotain alkufiiliksiä:
- Ensimmäisen matsin aikana peli tuntuu todella hitaalta, mutta uuteen tempoon tottuu nopeasti - Final Smashit on loppujen lopuksi aika turhia ja melko huonosti balansoituja - Assist Trophyjä ei ole alussa ollenkaan - Subspace Emissary vaikuttaa varsin pätevältä, tosin videoita tulee aivan mielettömän paljon ja "tarina" on todella kliseinen ja lähinnä naurettava. Co-oppina hauskaa meininkiä - Uudet hahmot ovat pääasiassa loistavia - Snake vaatii totuttelua ja täysin erilaista pelityyliä kuin muut - Sonic vaikuttaa melko turhalta, liikaa samanlaisia liikkeitä - Ike on loistohahmo - Kenttävalikoima on monipuolisempi kuin ennen - Hahmot on balansoitu paremmin - Uusintojen tallentaminen on melko kökösti toteutettu, pelkästään alle 3min matsit voi tallentaa ja nimet eivät näy - Alussa kenttäeditoriin on naurettavan vähän paloja - Wiimotella pelaaminen ei ole niin kauheaa kuin voisi kuvitella, hitailla hahmoilla homma pelittää jopa yllättävän hyvin - Liikaa pokemon-hahmoja
Yllättävän "laadukasta" matskua ovat perseilijät saaneet tehtyä sen vanhan Legenda Taikamiekasta-piisin jälkeen (ja ovat äänittäneet sen nyt uudestaan). Levyäkin oikein ovat pukanneet ilmoille. Vakavasti tätä on äärimmäisen vaikeaa ottaa, mutta suht tosissaan näyttävät kuitenkin nimestään huolimatta veivaavan. Sanoitukset on odotetusti poimittu kliseelaarista, mutta tietyllä hilpeällä asenteella. Jostain ihme syystä listan eka kipale tuo mieleen jonkun pelin. Ihan menevästi rallattava biisi kyllä.
Suomi-power-tilutusta kuitenkin.
Eripura-levyn biisistä Saunaherran kunniaksi löytyy muuten eräs tuttu melodianpätkä kaikille pelien ystäville
*spoil*hiukan muunneltu Dr. Wilyn teema Megaman 2:sta*/spoil*
Keikkavuosi 2008 pärähtääkin sitten kunnolla käyntiin ensi kuussa. Kolme loistavaa kotimaista bändiä tulossa Kuopioon ja liput tuli hommattua jo parisen viikkoa sitten.
9.2. Magyar Posse - Henry's Pub 16.2. YUP - Henry's Pub 22.2. Scandinavian Music Group - Henry's Pub
Kyllä MGS3 on tullut läpäistyä aikaisemminkin mutta uusintapeluu jämähti tuohon. Ensin pitää ravata puoli viidakkoa etsien snipua ja panoksia ja sitten yrittää etsiä suttuisesta viidakkomössöstä maastopukuhemmoa joka ampuu ja vaihtaa paikkaa juuri silloin kun sihdin saa kohdalleen. Yhden osuman jälkeen pitää sitten aloittaa valikkoselausrumba ja parantaa haavat. MGS3:ssa vihaan eniten juuri CURE- ja STAMINA -systeemejä, jotka eivät kuitenkaan vaikeuta peliä vaan lähinnä ärsyttävät pelaajaa.
Ja nyt kun tarkemmin muistelen niin taisipa käydä niin että kun pitkästä aikaa palasin MGS3S:n pariin kesällä niin The End olikin kyllästynyt odotteluun ja häippäissyt...
... pitäisi melkeinpä laitella peli taas tulille ja jatkaa pelaamista
Splinter Cell: Double Agent (Xbox 360) Warioware: Smooth Moves (Wii) Crackdown (Xbox 360) Rainbow Six: Vegas (Xbox 360) Legend of Zelda: Twilight Princess (Wii) Excite Truck (Wii) Metal Gear Solid: The Twin Snakes (GC) Metal Gear Solid 2: Substance (PS2) Guitar Hero 2 (Xbox 360) *expert* Guitar Hero 3 (Xbox 360) *expert* The Darkness (Xbox360) Saint's Row (Xbox 360) Call of Duty 4: Modern Warfare (Xbox 360) Bioshock (Xbox 360) Halo 3 (Xbox 360) Mass Effect (Xbox 360) Half-Life 2: Episode Two (PC) Portal (PC)
Kesken Metal Gear Solid 3: Subsistence (PS2) - The End - hirvein bossi ikinä. Resident Evil 4 (PS2) - Taisi olla kolmas kerta kun annoin pelille mahdollisuuden ja tällä kertaa pääsin jopa linnaan asti ennen kuin tylsistyminen alkoi ja peli jäi kesken. Pitäisi lainata kaverilta Wii-versio ja koittaa pelata läpi vaikka hammasta purren. Super Mario Galaxy (Wii) - 36 tähteä taitaa olla tällä hetkellä kasassa. Forza Motorsport 2 (Xbox 360) - Liikaa pelattavaa ja hidas etenemistahti uramoodissa Colin McRae Dirt (Xbox 360) - ^ Flatout: Ultimate Carnage (Xbox 360) - ^ Project Gotham Racing 4 (Xbox 360) - ^ Skate (Xbox 360) - Toisen skeittilehden osio läpi, toinen vielä hiukan kesken Assassin's Creed (Xbox 360) - Tätä ei jaksa pelata kovinkaan pitkissä pätkissä World in Conflict (PC) - Uramoodiin en ole vielä edes koskenut, moninpelikin jäänyt liian vähälle pelaamiselle DS-pelejä en jaksa edes luetella
Hyllyssä (myyntiä odottamassa) Mario Strikers Charged (Wii) - en ole edes muoveista jaksanut aukaista Super Monkey Ball (Wii) - kerran taisin koittaa ja totesin ettei pelistä ole mihinkään