Mitä noihin fanipoikiin tulee, harvat fanit ovat yhtä aivopestyjä kuin Applen. Taitavalla brändäyksellä Apple on saanut erittäin vahvan imagon. Yhtiö voi valmistuttaa tuotteensa vaikka afrikkalaisten lasten selkänahasta ja silti olla tiedostavan nuoren ykkösvalinta sekä kuivan pukumiehen työväline.
Mielestäni kukaan ei voi vakavalla naamalla väittää, etteikö Applen fanit olisi aivopestyjä sätkynukkeja, joilla ei ole enää omaa kykyä vastustaa kun uusi iPad tulee markkinoille. Ja tämä on kehu Applelle! Tällainen asema kelpaisi varmasti monelle muullekin yritykselle.
Nämä samat Apple-fanit ovat onnellisia, kun muut älypuhelimet joutuvat ahtaalle, tajuamatta, että tämä muuttaa heidänkin tulevaisuutta synkempään suuntaan. Vain koska Apple ruleezzzz!1
En voi uskoa, että näet asiat näin! Siis jokaisella valmistajalla on omat fanipojat, koska fanipoikien määrä on aina vakio. Ja nämä samat fanipojat ovat siis samalla niitä "heittereitä", koska se on vaan sen fanituksen toinen puoli. Se että apple-fanit näyttävät muita faneja fanaattisemmalta joukolta, johtuu vain siitä, että Apple on tällä hetkellä mediassa kuningas. Tämä asema kun muuttuu joku päivä, kaikki unohtavat saman tien apple-hipsterin ja tilalle tulee joku Samsung-spede tai Google-kalle. Jokainen vähänkään loogisesti päättelevä ymmärtää tämän kuvion.
Sony keksi analogitikut Dual Shockilla.
Sony kehitti modernin "tatin" muodon se on aivan totta. (toki Gamecuben tatti oli maailman paras, mutta ei sitä kukaan muista :b)
Tottakai suur yritykset aina tappelee patenteistaan, mutta "pyöristetyn suorakulmion" omiminen menee jo liian pitkälle.
Mietipä hetki. Onko tämä Applen vika vai sen systeemin, jonka mukaan on oikein patentoida näitä juttuja?