Uncharted 2 muuttui ihan hyväksi peliksi kun ei enää warppailtu paikasta toiseen viiden minuutin välein. Onhan tämä teknisesti hienoin peli mitä koskaan on tehty ja kun hyväksyy pelin teeman, eli hahmot selviytyvät jatkuvasti yhä järjettömimmistä tilanteista, niin pelistä alkaa oikeasti nauttia. Tällä teknologialla olisi saatu aikamoinen klassikko aikaan, ellei genre sattuisi vain olemaan se kaikista huonoin

God of War kolmosen demokin on testattu ja taattua kamaahan tämä on. Mikään ei ole pahemmin muuttunut kakkosesta, paitti tietenkin graffat. Jotka tosin kärsivät hyvinkin paljon koko ajan heiluvasta ruudunpäivityksestä. Se ei siis pysy viittä sekuntia jossain tietyssä numerossa vaan vapisee sitä mukaan kun hahmoa ja kameraa liikuttaa. Toi pitäs lukita, tai lopullinen peli on N kertaa paskemman näköinen.
Demon lopun icarus vent oli ehkä parasta ikinä. Kova vauhti, hienot graffat ja ohi humahtelevat esteet saivat sykkeen kyllä nousemaan. Äänimaailma on kunnossa.