Usvassa on kiva elää, mutta jossain vaiheessa se herätys tulee valitettavasti vastaan.
...monet yksittäisetkin pienet käytävät muistuu mieleen jälkeenpäin pienten yksityiskohtiensa vuoksi.

Ja stasiksen avulla tallominen toimii toki, mutta ilman ei todellakaan ainakaan hardilla. Jalaton kyrpänaama vaatii ainakin viisi stomppia ja siinä välissä se ehtii jo huitaista.
Oikeastaan vaan vahvistivat jotenkin avaruudessa olon fiilistä ja siksi toimivat.
Jep. Olisi ne silti tuntuneet asteen paremmalta ilman täydellistä päälleliimauksen tunnetta. Mutta "antaahan sen toki nimenomaan Dead Spacelle anteeksi" eiks je!
Mitä strafetukseen tulee, ei sitä kovin paljoa tarvitsekaan varsinaisesti hyödyntää, mutta se tuo liikkumiseen juuri sopivaa joustavuutta.
Niinkuin miten? Kohta on peli puolessa välissä ja en vieläkään ole strafea tarvinnut.
Parempi kuin RE4, mutta toisaalta se ei ole mikään mieletön saavutus, koska maailmassa on muutenkin kymmeniä parempia pelejä kuin RE4.
No jotkut ihmiset tykkäävät ejakuloida loistavan peruskaavan päälle rakentavia lisälevyjä, joissa kaikki "oma" kusee ja lainattukin on vähän vasemmalla kädellä heitetty kasaan. RE4:sta kopioiva ei onneksi voi koskaan "täysin" mennä metsään, mistä Dead Space on mainio esimerkki. Peli ikäänkuin toimii dokumenttina ja testamenttina resin parhaudelle. Kiitos siitä EA!
Tai no kerran jo yllätyin positiivisesti kun yksi kaatunut sika halkaisi Iisakin kahtia. Siitä propsit tekijöille, vaikka tuon kohdan jälkeen pelaajalle onkin täysin selvää, että vihut kaatuvat aina tietystä määrästä osumia.