kep
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Eli viestit pitäisi moderoida pois, koska olet asiasta eri mieltä? Mutta älä huoli, ei tässä jaksa itsekään enään asian tiimoilta postailla, kun se on tollaista tuulimyllyjä vastaan taistelua. Mun puolesta voidaan puhua jostain muusta seuraavaksi..
Luepa postaukseni uudestaan. Ilmaisin vain, että minua ei henkilökohtaisesti vain kiinnosta lukea niitä viestejä eri ketjussa kun yksikin asiaan vihkiytyneempi ketju riittäisi varmasti hyvin. Olet totta kai oikeutettu mielipiteeseesi ja saat sen jatkossakin tietysti tehdä, mutta useamman ketjun täyttäminen samasta aiheesta jauhamisella ei ainakaan minusta ole järkevää. Ja moderoinnilla tarkoitin siis viestien siirtämistä sopivampaan triidiin. Voimia sinne kuitenkin tuulimyllyjä vastaan taisteluun!
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba
Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Vin
Jäsen
Basaaripisteet: 1
No niin. Päivitys on ajettu sisään. Lista muutoksista.
- Etusivun uusimmat viestit -osiossa näytetään yksittäisten viestien sijasta viimeksi päivittyneet aiheet.
Kiitos. Tämä selventää etusivua mukavasti.
Pelaajalauta-->Formulalauta-->Pakkotoistolauta-->Uhkapelilauta-->Turvapaikkalauta-->Hautalauta--> Deadzonelauta-->???
tallennettu
Sharkie
Valikoiva pelaaja.
Moderaattori
Basaaripisteet: 5
]Etusivun uusimmat viestit -osiossa näytetään yksittäisten viestien sijasta viimeksi päivittyneet aiheet.
Kiitokset tästä! Todella kova uudistus.
Yhtyen. Myös videoiden upotus on kätevä juttu. Tattis näistä!
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu