tuhis
Vieras
Jos tyttö tietää tunteista ja silti seurustelee toisten kanssa, voi tämä olla myös merkki siitä että on parempi siirtyä eteenpäin eikä jäädä tytön ikuiseksi olkapääksi.
tallennettu
Sharkie
Valikoiva pelaaja.
Moderaattori
Basaaripisteet: 5
Se on kyllä ihan totta, että lahjojen osto on aika hermoja riipivää hommaa. Varsinkin jos siinä on todella huono(eli mies?). Mäkin oon nyt omalle vaimokkeelle väsäillyt yhdistettyä joulu/synttärilahjaa(en voi väittää etteikö olisi helpotus, että tämän voi hoitaa näin) pidempään, eikä voi kun toivoa, että se tykkää. Pirulainen kun hommasi mulle ihan törkeän hyvän syntymäpäivälahjan. Fight!
Mutta muista Mel silti, että ne appivanhemmat on vaan pieni bonari/mätky. Olishan se tietty kiva käydä faijan kans golffaamassa, leipoa anopin kans pipareita jouluksi ja keskustella hc:sti politiikasta, mutta aina ei voi voittaa. Jos itse suhde natsaa, eivätkä appivanhemmat ole palkkaamassa hitmania perääsi, niin so not. Kuten usein täälläkin itketään: älä korjaa sitä ellei se ole rikki.
Itsekinhän olen nyt suhteessa pyörinyt 9-10 kuukautta, ja fiilis on mitä mainion. Jos ei tietysti oteta huomioon sitä, että beibsi asuu Stadissa, ja kaukosuhteet ovat paskin keksintö sitten Gizmondon. But still, en kyllä vaihtaisi mihinkään. Jos tilanne jatkuu tähän tahtiin, voi olla maisemanvaihto edessä. Ei ihan vielä kuitenkaan.
Peeäs. Tykkään myös omista "appi"vanhemmistani.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
JayeizH
Kiistely on turhaa mutta hauskaa
Jäsen
Basaaripisteet: 2
Olipas hauskaa luettavaa Huvittavinta näissä jutuissa on että useinhan nämä vielä pitää paikkansa. Tai no eihän postimiehet nyt joka kakaraa siitä, mutta muut olivat kaikessa kärjistetyssä negatiivisuudessaan osaltaan tottakin. Sitäkään ei uskoisi kuinka ne vitsit niistä kaiken maailman tuoksukynttilöistä ja koristeita ympäri kämppää pitää paikkansa. On tuossa hyllyssäkin sellainen kokonaisuus kuin: Maljakko, vihreää hiekkaa (luit oikein) pohjalla about 10cm, jonka päällä iso vihreä kynttilä.
Paras konfliktihan tulee siitä kun ajattelee elektroniikan ostamista. Pitää suostuttelu ja neuvottelu aloittaa kuukautta aikaisemmin että kovin suurta porua ei tulisi. Kun ei sovi sisustukseen. Ja aina kannattaa aloittaa siitä pahimmasta mahdollisesta vaikka se ei olisi suunnitelmissakaan. Siinä saa illuusion aikaiseksi että on tehty kompromissi.
Mutta trendin mukaan minunkin tarina on kerrottu kärjistetyn negatiivisesti. Kyllähän se jollain tapaa rasittavaa on kun olisi jotain mielenkiintoista seurattavaa tai luettavaa edessä (kirja, PC, TV, pelaaminen) ja toinen tinkaa onko tää kynttilä nyt kiva tässä, tai tää "horsma" tässä, tai nää jouluvalot tässä. Minun vastaushan on aina sama: Aivan sama kunhan ei liikkumista hankaloita. No okei jouluvalojen asettelu jne. nyt on ihan "kivaa" puuhaa kun joulutunnelmasta itsekkin pidän, mutta loppujen lopuksi asenteeni on pidemmälti sama. Sinänsä tämä on hyväkin. Mitä siitä nyt tulisi jos pitäisi sisustus elementeistä alkaa kinaamaan.
Tämä suhdehan on kestänyt noin 8 vuotta ja kihlaus muutaman kuukauden. Siinä kammotusta Melficelle. Mutta älkää nyt stressiä tyttöystävienne lahjoista ottako. Naiset on lopulta hyvin helppoja lahjojen suhteen, varsinkin suhteen alussa: Suklaa ja ihanin pehmolelu kaupasta mitä löytyy. Onhan tämäkin tietty tytön luonteesta kiinni, mutta luulen että selvä enemmistö naispuolisista olisivat tähän enemmän kuin tyytyväisiä. Sitten se vaikeaa on kun toinen pitäisi tuntea. Mutta tästäkin selviää kun vaan kuuntelee sivukorvalla koko ajan mitä toinen puhuu. Tämä tosin pitäisi aloittaa loka-marraskuussa, eli nyt voi olla jo hiukan myöhäistä. Kaikki ovat varmaan huomanneet tai kuulleet kuinka joku kuvasto tai lehti on kädessä ja yhtäkkiä kuuluu lause:"Kato kuinka ihana!" Sitten tietysti täytyy toivoa että kyse ei ole vauvan vaatteista tai koiranpennusta. Silloin voi sanoa että: "It´s game over man".
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Fyysinen Preesens
Pakko toistaa
Jäsen
Basaaripisteet: 1
Joululahjojen ostaminen on helppoa.
Aivan, kun on rahaa millä mässätä.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.
-----
Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
tallennettu
Sharkie
Valikoiva pelaaja.
Moderaattori
Basaaripisteet: 5
Itsekinhän olen nyt suhteessa pyörinyt 9-10 kuukautta, ja fiilis on mitä mainion. Jos ei tietysti oteta huomioon sitä, että beibsi asuu Stadissa, ja kaukosuhteet ovat paskin keksintö sitten Gizmondon.
No täällä on ainakin kymmenen kertaa pidempi välimatka kaukosuhteella!
Joo, ja Gizmondokin varmaan floppasi siellä ainakin kymmenen kertaa pahemmin kuin missään muualla.
tallennettu
Ramen Soup
"Done in three minutes!"
Jäsen
Hmm, tekisi mieleni avautua topikkiin, mutta kun otsikkona on "keskustelemme seurustelusta" niin mun sinkkuelämän erinäiset säätämisyritelmät eivät kuulune aihepiiriin. Totean tähän vain sen, etten enää ymmärrä miehiä niin hyvin kuin seurusteluaikoinani luulin ymmärtäväni. Tosin, silloin olikin vain yksi mies huolenaiheena, ja ko. ihmisen oppi kuitenkin aika hyvin tuntemaan niin pitkän suhteen aikana. Olen nyt päässyt aitiopaikalta todistamaan mitä omituisempia parisuhdejärjestelyjä ("meillä on vapaa suhde/muija on ulkomailla joten on ok olla muiden kanssa") ja erilaisia näkemyksiä treffailun/tapailun/kaveeraamisen/yhden yön juttujen kirjoittamattomasta säännöstöstä ja ylipäänsä siitä missä raja noiden välillä kulkee. Sitä tajuaa suhteessa elämisen jälkeen astuneensa suoraan maailmaan, jossa mennään sillä koodistolla minkä kukin oikeaksi kokee. Confusing? Kyllä, ja very much so.
Koetan ihan tietoisesti olla liikaa kategorisoimatta miehiä omaksi marginaaliryhmäkseen, koska minua ärsyttää tyttökaverien "no miehet nyt vaan on sellasia/ne vaan tekee niin/mitäs outoa tuossa nyt on, se on mies" -kiteytykset. Eihän se voi olla niin simppeliä!
"Aa sie nii kaunis, noin no ällee haalistu ku haaveisii sie vaa hukut sil’ aah! - eellä onni on, sinua kiin’ ei saa!"
tallennettu
Fyysinen Preesens
Pakko toistaa
Jäsen
Naiset/tytöt vastatkaa, kiitos.
Olen sanaton.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.
-----
Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
zoukka
guli
Jäsen
Basaaripisteet: 14
Mikä siinä on, että niin moni tyttö ja nainen on niin avuton ja aikaansaamanton?
...olen huono tekemään alotteita tyttöjen suhteen. Eli jos en itse tee aina aloitetta, ei jutusta tule mitään.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu