Nyt se on pakko tehdä etteivät yleistopicit tukkeudu.
Jos tyttö nyt lähtee rentun matkaan, ehkä paras veto minkä voit tehdä on se, että tarjoudut tytölle nyt ystäväksi. Ole se olkapää, johon hän voi tukeutua, kun (jos) renttu vielä pettää. Ole juttukaveri, ja yritä esittää ymmärtäväistä. Älä sano "mitäs minä sanoin". Tällä tavalla tyttösi saattaa vielä huomata, että sinä oletkin se mukava kaveri, johon kannattaa satsata. Älä kiristä hihnaa muutenkaan, vaan löysytä. Anna tytölle aikaa miettiä. Tai kysy, haluaisko hän rauhassa miettiä asioita? Tai järjestä joku hyvä paikka jossa voitte olla kahden, ja anna tytön puhua rentustaan. Anna sen puhua siitä mitä se tuntee häntä ja sinua kohtaan. KUUNTELE, älä ala esittämään viisasta tai tarjoamaan neuvoja, mutta muista kysyä asioista tyyliin "miltä susta tuntui se kun..? mitä sitten tapahtui...? mitä luulet sen tunteneen...? jne jne Voit ehkä saada vain näin kuuntelemalla tytön ymmärtämään oman tilansa ja sen, mikä ero on sinun ja rentun välillä.
Tää on mun mielestäni vaan aina hyvin rasittava vaihe. Nainen toivoo että me voitais vielä olla ystäviä ja mä olen (ainakin välittömästi eron jälkeen) sitä mieltä että en mä halua olla pelkkä ystävä. Lähinnä vituttaa tarjota olkapäätä ja kuunnella juttuja siitä uudesta kundista joka on luonnollisesti kaikin puolin itseäni huonompi, nainen ei nyt vaan satu näkemään sitä. Oma tekniikkani perustuu selkeään vetäytymiseen ja pesäeroon. Naisen soittoihin voi vielä vastata mutta tapaamisia välttelen kunnes tunteet vähän jäähtyvät, sitten voi myöhemmin voi olla taas kaveria ja jopa katsella jos se vanha suola alkaisi jälleen janottaa. VASTAAVASTI itse en hirveästi diggaile myöskään siitä että nainen jonka kanssa seurustelen hengaa jatkuvasti exänsä kanssa. "Me ollaan vaan ystäviä" joo joo, kyllä mä tiedän mitä sillä kundilla on mielessä.
Ramen Soupilla kyllä mahtavia pointteja; just tohon uskoon renttujen käännytyksestä ja siihen liittyvään kiinnostuksen katoamiseen koko homma klassisesti perustuu.
Ephram, tule purkamaan sydäntäsi.
Dr. Love auttaa.