Kaikki on kuitenkin varmaan samaa mieltä siitä, että jos Persuista ei muuta hyötyä ole, niin ainakin ollaan saatu kunnon tuuletus tuonne Eduskuntaan ja tuntuu olevan ihmisetkin paljon kiinnostuneempia politiikasta, kuin aikaisemmin
Tästä olen tosiaan samaa mieltä.
Mun mielestä juuri toisinpäin, turha mustamaalata koko puoluetta, jos parilla tyypillä on outoja ajatuksia. Jokaiselta puolueelta löytyy löytyy näitä, joilla on pari mutteria löysällä tai liian tiukalla. Suurin osa Perussuomalaisista on kumminkin ihan tavallisia suomalaisia, joilla on huoli hyvinvointiyhteiskunnan säilymisestä.
Nämä vaalit olivat itselle todella positiiviset. RKP ei ole enää jarruttamassa kielikysymystä, eivätkä Vihreät suomalaisen työn ja talouskasvun esteenä. Tämä toki siis, että tuleva hallitus kunnioittaa Suomen kansan tahtoa.
Kiviniemeltä todella asiallinen esiintyminen, myönsi rehellisesti tappion ja antoi kunnian voittajille.
edit: en siis ole itsekään kaikista asioista PS:n kanssa samaa mieltä, mutta edellinen hallitus munasi niin monessa asiassa, että olisin antanut vaikka boardilaisille mieluimmin vallankahvan
Joo, vallanvaihdon kaipuu on kyllä ollut selvä. Itse olen taas nähnyt tässä sellaisen ojasta allikkoon -tilanteen, sillä ikävä kyllä outoja ajatuksia on Persuissa leijonanosa, ei vain parilla tyypillä. Lisäksi taidealan ammattilaisena oli jengin vanhoillinen manifesti iso turn-off.
Kiva silti kuulla, että vaalit maistuvat, sillä sama fiilis on täällä. Palkitsee nähdä, että Suomi on nähnyt maalaisromantiikan takaa tosiasiat, vaikka toki vähemmänkin paikkoja olisin PS:lle suonut. Tämä on kuitenkin ihan jees, sopivassa suhteessa uutta ja vanhaa vaikuttaisi olevan. Saas nähdä miten homma toimii käytännössä.