Depiksen hoitaminen depressantilla (viina), big up!
hei se sentään toimii toisin kuin ne masis lääkkeet mitä olen kokeillut.
ekoja vedin pari viikkoa, sivuoireena se että jopa hengittäminen sattui ja rinnasta ahdisti.
olkoon vaan muka alkuoireita mutta minä en tommosta paskaa vedä.
samat pilsut aiheutti kaverilla sen että meinasi hypätä ikkunasta, tyyppi asuukin sopivasti kahdeksannessa kerroksessa.
toisilla lääkkeillä oli vain yksi vaikutus.
orgasmin saaminen muuttui melkein mahdottomaksi, kohentaa tuon kauniimman osapuolenkin mielialaa varmasti.
mitään muuta vaikutusta noilla ei ollut.
niitä vedin 1,5kk.
minä en ainakaan usko että noista vaikuttaa mikään yhtään mitään positiivisessa mielessä.
kyllä olen valmis kokeilemaan mutta täyttä humpuukia taitavat nuo olla tai sitten olen niitä harvoja jotka joutuvat kokeilemaan ainakin 20 eri lääkettä eikä mikään toimi.
tuollaisiakin on.
katos networxikin eksynyt tänne pelaajalehden laudalta.
tervetuloa parempaan paikkaan
Onhan tuo totta!Meinaan että parempi lautahan tämä on ylivoimaisesti.
Minusta alkaa vähän tuntua kun olen seuraillut näitä keskusteluja että tuo Melfice on
a)Asioista mitään tietämätön ja juttlee niitä näitä.(onko siinä sitten jotain pahaa??)
b)Rikkaaseen perheeseen syntynyt äpärä joka on tottunut että ongelmat vältetään rahalla.
tuo on meinaan aikas kauhea tilanne kun ne saatanan arvaustädit määrää "ammattitaidolla" juuri ne lääkkeet mitkä auttavat.Hetken päästä huomaa että olo on entistä pahempi kuin ennen lääkkeitä oli.Sitten koitetaan kymmeniä eri lääkkeitä eikä välttämättä löydy oikeaa(nuo lääkkeethän ovat melko halpoja=).
Sitten on taas tämä tuttu ja turvallinen alkoholi mistä tulee 100% remmompi/parempi fiilis ellei sitä vedä överiksi.
En ole kylläkään moneen vuoteen ottanut mitään ryynejä koska huomasin että alkoholilla on parempi vaikutus minuun.Ja ehkä asiaan on vaikuttanut monet sairaala reissut ryynien ja viina sekoitusten takia...