Re: Esitelmöi itsestäsi.
« Vastaus #46 : 22.06.2007 21:16 »
Killerbone
Vieras
hola! Olen boardissa riehuneen inkivisition ystäviä (ei. en ollut mukana raideissa) ja kun kuulin että boardeista on tulossa vapaa versio niin ajattelin liittyä joukkoon hilpeään. Olen ehkä hieman raskaampian strategioiden ystävä joten olen enemmän tietokone pelaaja. harrastan warhammer 40k minatyyrejä. (hemmetti on kallista. ois pitänyt hankkia halvempi harrastus kuten esim urheilu-autojen kerääminen.) Tavoitteena on olla aktiivinen lautalainen joka on kristillisesti ymmärtäväinen mutta myös päättäväinen. mielipiteeni on että pleikka 3, wii ja 360 ovat yhtä hyviä. jokainen niistä on hyvä omalla tavallaan. kait multa juttua tulis enemmänkin mutta en kirjota koska sitten kukaan ei jaksa lukea tätä vaan hyppää yli. pitää hankkia vetävä avatar...
tallennettu
« Vastaus #48 : 22.06.2007 22:44 »
Lanttu
Jäsen
Basaaripisteet: 1
Pitää sitä kai tännekin jotain sepustaa. Elikkäs, Jyväskylässä asustelen ja ikää on kertynyt 17 ikävuoden verran. Syksyllä alkaa toinen lukuvuosi lukiossa. Pelaaminen tuli aloitettua 3-vuotiaana 386:lla, ensimmäinen konsoli oli SNES siinä kuuden seitsemän vuoden vaihteilla, tarkkaan en muista. Siitä lähtien pelannut tasapuolisesti konsoleilla ja tietokoneella. Konsoleista löytyvät kaikki Nintendon konsolit NES:iä lukuunottamatta sekä PlayStation 2. Melkeinpä kaikkia, Segat poisluettuna, on kuitenkin tullut pelattua. PC-puolta edustaa eilen kasattu uusi Core 2 Duo -kokoonpano, jonka takia yksinpelauspuoli saattaa jonkin aikaa painottua tietokonepuolelle.
Pelejen lisäksi musiikki on lähellä sydäntä, vielä tarkennettuna metalli. Siinä missä vielä vuosi sitten en huomattavia määriä musiikkia kuunnellut, ja levyhylly ammotti tyhjyyttään, tulee nykyään parhaina päivinä kuunneltua monta tuntia. Levyjäkin on kertynyt vuoden aikana vajaat 50. Seuraavaksi varmaan säästelen jonkin aikaa rahaa, jotta saan vetämään isomman tilauksen Keski-Eurooppaan. Turhan monta kovaa bändiä, joiden levyjä ei Suomessa myydä. Melodisesta tavarasta pidän eniten, mutta ajan mittaan olen oppinut kuuntelemaan melkeinpä kaikkea, mitä metallilla on tarjota ja pitämään siitä. Melodinen Power, Death sekä Folk ovat tällä hetkellä ykkösiä, ehdottomana kärkikolmikkona bändeistä voisi sanoa Ensiferum, Gamma Ray ja Wintersun. Jos tarkempaan kiinnostaa tietää, niin Last.fm-ketjusta löytyy linkkiä ko. sivun profiiliini.
Heh.. ekaa kertaa kun vilkaisin nimeäsi, päässäni välähti nimi Turisas ja mietin kuunteletkohan sinä Turisasta.
Onneksi on Last.fm, enkä menettänyt yöuniani miettiessä ;- ) Turisas on helvetin kova!
Jeps, itsellänikin meni puoli sekuntia yhdistää Turilas Turisakseen, ja mikäs se siellä Last.fm:ssä olikaan viikon kuunneltuimpana artistina.:D Erittäin bändi kyllä, The Varangian Wayn ostaisin heti, jos vain olisi rahaa. Viikon päästä Tuskan keikkaa katsomaan joka tapauksessa.
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
« Vastaus #51 : 23.06.2007 18:44 »
Fyysinen Preesens
Pakko toistaa
Jäsen
Basaaripisteet: 1
Olen "Homoparoni" Blassu, Kotkasta. Lukion aloittava juntti, joka aikanaan pyöri sillä vanhalla Pelaajaboardilla nickillä Donkey Kong. Muistanette minut varmasti liikkuvista Donkey Kong-avatarista ja pervosta jouluavatarista.
Pitkiin aikoihin ei ole kerennyt pelailemaan muuta kuin PC:llä muutamia pelejä. Omistan NES:n (Tällä hetkellä ei pelikuntoinen), SNES:n, N64:n, Gamecuben, PS1:n (Kaksi kappaletta, toinen paskana), Game Boy Colorin ja vanhemman mallin DS:stä. Lisäksi minulta löytyy Commodore64, tosin yksi johto puuttuu. PS2 minulla oli, mutta mystisesti meni rikki. Seuraavaksi hankintavuorossa olisi Wii ja myös Mortal Kombat 2 odottaa, että pelaisin sitä. Siihen tarvitsisin Sega Megadriven, joka pitää hankkia.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.
-----
Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
« Vastaus #56 : 25.06.2007 15:56 »
JayeizH
Kiistely on turhaa mutta hauskaa
Jäsen
Basaaripisteet: 2
En minä mihinkään ole uponnu Epi. Vaikka toivoisit
Mutta siis, kerrompa nyt tuntemattomille vielä itsestäni.
Jos nyt kerrotaan vielä Pelaajan jäsenyydestä niin olen ollut jäsen oikeastaan alusta asti Silloin kun sivut tulivat, oliko joskus 2002, rekisteröidyin aikalailla heti. Tosin kirjoittamisen foorumeille aloitin vasta...pari kolme vuotta sitten, ja reilu vuosi sitten aloin käymään aktiivisemminkin.
Pelailen silloin kun ehdin, mutta silloin kun ehdin en kuule enkä näe ympärilläni mitään. Parhaimmat hetket on vietetty PSOne FF-pelien kanssa sekä 2D- ja 3D-mättöjen parissa. Ja totta kai Nintendo on lähellä sydäntä kun 80-luvulta asti olen pelannut. Ikää siis löytyy hyvin yli 20v. Tarkempi ikä jääköön salaisuudeksi...tai onnekkaiden tiedoksi.
Tällä hetkellä koneista löytyy PS2, GC, DS ja PC. Wii olisi hankinnassa kunhan illat pimenee ja noiden muiden koneiden kokemattomien pelien lista vähenee. Tämän vuoden puolella kuitenkin, viimeistään kun MP3:C on kaupoissa.
Sen verran vielä että seikkailen muillakin palstoilla, lähinnä kiusaamassa tietämättömiä ja riitelemässä turhista asioista. Nikki on joka paikassa JayeizH. Ja kun tuo nikki on jostain syystä suomalaisen mieleen sopimaton, niin jossain tilanteissa saatetaan minuun viitata myös nikillä HeinZ.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu