Kertoo tuo kommenttisi enemmänkin omasta junttiudestasi.
Niin varmasti, joo.
Soini on lähinnä pelkkä vitsi ja melko suuri idiootti, vähän niin kuin Bush. Pitää hirveää älämölöä kaikesta, mutta ehdottaa harvoin yhtään mitään järkevää vaihtoehdoksi. Ääliömäisiä lausahduksia, joita luulisi lähinnä jonkun 14-vuotiaan syrjäkylän Karjalalippispäisen amiksen sanomaksi. Pelkkää populistista paskaa, jolla saadaan kyllä sitä tietynlaista porukkaa puolelle, mutta jolla ei oikeasti edistetä asioita yhtään mihinkään. Itse puolueesta - joskaan ei aivan kaikista sen edustajista - on melkolailla sama mielipide. Sen kelkkaan hyppää tällä hetkellä hirveästi porukkaa, joka ei olisi vielä jokunen vuosi sitten koskenut tikullakaan mihinkään PS:in tai sen edeltäjänä toimineeseen Suomen maaseudun puolueeseen, mutta nyt kun menee lujaa, niin yhtäkkiä ne mielipiteet vaan muuttuvat.
Tarvinneeko siis edes kysyä miksi en arvosta niitä, jotka äänestävät Soinia? Juuri nuo samanlaiset ihmiset päästävät Tony Halmeen tyyliset tyypit eduskuntaan. Kiitti siitäkin ihan vitusti. *thumbs up*
Kenet itse olisit halunnut kärkeen? RKP:n, kommarit, vihreät vai kenties kristilliset?
Kasvia äänestin. Vasemmistolaistakin olisin harkinnut, jos olisi löytynyt joku sopiva, mutta ei osunut silmiin tällä kertaa.
RKP on lähes Kokoomuksen tasolla mun arvostuslistalla ja ateistina en juurikaan näe mitään syytä äänestää jeesustelijoita.
Pelkkää yleistystä ja puoleen mustamaalaamista, vailla todellisia perusteita. Olen varma ettet politiikkaa juuri seuraa. Tony Halmeita nyt on iät ja ajat ollut eduskunnassa, kansa äänestää joka puolueissa julkkiksia eduskuntaan ja europarlamenttiin. Ei voida sanoa, että perussuomalaiset olisivat tuoneet niitä enemmän. Yhden koko puoleen historiassa.
Jokaisesta puolueesta löytyy huonoja ehdokkaita, en itsekään pidä kaikkia perussuomalaisten ehdokkaita parhaina mahdollisina, mutta Soinin dissaaminen on naurettavaa ja sen on huomannut nyt suuretkin puolueet, kun kannatus on vihreiden kanssa samalla tasolla. Soinin ja perussuomalaisten kannatus vain nousee, kun halpamaisilla mustanmaalauskanpanjoilla yritetään loata puolue. Samaa yritti SDP Kokoomukselle ja kuinkas kävi?
Perussuomalaisten dissaaminen on vain muodikasta "(wannabe)älymystön" keskuudessa, yritetään nostaa itseä korkeammalle.