Vs: F1-kausi 2011
« Vastaus #425 : 22.09.2011 19:54 »
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
« Vastaus #430 : 27.09.2011 14:47 »
IceCold
Jäsen
Basaaripisteet: 1
Taas Heikiltä kadonnut tavarat BA lentoyhtiölle.
Kovalainen Twitterissä:
Arrived home, guess what - BA lost luggage again!
ja...
Now the luggage coming back but golf bag still missing, luckily im not a pro golfer could be missing lots of work...
EDIT
Oho, MTV3 oli uutisoinut
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
« Vastaus #443 : 08.10.2011 19:54 »
Max out
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Vettel paalulle ja Button jäi niukasti tuosta paalu ajasta, Hamilton vähän mielenosoitteli:
Aika säälittävää isolta mieheltä.
Joo aika tyhmää. Saanut varmaan liikaa kritiikkiä agressiivisesta ajotyylistään.
Mtv3 uutisoi tapahtumasta:
http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/2011/10/1405354/oudot-kuvat-aika-ajon-jalkeen-hamilton-ei-kuulu-joukkoon
PSN: Max_out_ | Playstation 3 320GB |
tallennettu
« Vastaus #447 : 09.10.2011 16:13 »
IceCold
Jäsen
Basaaripisteet: 1
- He ovat rangaisseet ihmisiä tänä vuonna paljon vähemmästä, mutta tällä kertaa he eivät tehneet sitä. Tämä on toinen kerta peräkkäin kisoissa ja myös edelliskisan aika-ajossa tapahtui ja myös eilen. Tänä vuonna on tapahtunut monta kertaa. FIA:n täytyy laittaa tämä kuntoon. He ovat ainoat, jotka voivat hoitaa sen, Massa sanoi Autosport.comin mukaan
- Ainoa asia, joka minulla on sanottavanani, on se, etten näe mitään peileistäni. Ne tärisevät suoralla niin paljon, ettei minulla ollut mitään käsitystä hänen olevan siinä, Hamilton puolustautui.
- Minua ei kiinnosta, mitä hän sanoo, sanoi Massa
Tuleekohan tästä oikeasti seuraavassa kilpailussa iso juttu? Jos Koreassa Hamilton ja Massa ottaa kontatkia, uskon ,että Massan veri kuohuaa
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu