Re: Finngamerin pelimiitti 13
« Vastaus #67 : 09.07.2007 11:32 »
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
« Vastaus #69 : 09.07.2007 12:48 »
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
« Vastaus #73 : 10.07.2007 13:23 »
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
« Vastaus #74 : 10.07.2007 13:25 »
Suurvisiiri
"crevice" is a dirty word, but "security" isn't
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Ilmoitus luontoista asiaa: minä en tule!
Tuona päivänä satun olemaan kesälomareissulla, joten pääseminen jää haaveeksi. Reissu varmistui vasta tänään, joten en ole voinut aikaisemmin ilmoittaa.
Pahalainen! Jää sitten mun harteille parvekkeen maineen suurena huumorihuoneena ylläpitäminen. Vaan minkäs noille reissuillekaan voi.
Vaahterasiirappi on sairasta.
tallennettu
« Vastaus #81 : 12.07.2007 10:44 »
Suurvisiiri
"crevice" is a dirty word, but "security" isn't
Jäsen
Ja olen jo muutamilta ne pois kerännyt, mutta löytyisikö joltain miittiin tulevalta vielä Nintendo 64 pelejä, ja niiden sisällä pelikasettien suojapusseja ja niitä valkoisia kuluttajatieto-lappusia? Kompletistikeräilijän elämä ei ole helppoa, ja kaikki löytyneet osaset olisivat kotiin päin. Toki maksaisin niistä jotain, ei tarvitse antaa.
Täytyy käydä kotelot läpi. Epäilen kyllä, että melko hiljaista noitten suhteen on.
Ai niin, verrytelkää sormia. Niiden on syytä olla kunnossa kisassa. Huippupalkinnot voi muuten mennä ohi jollekin, joka ne vähemmän ansaitsee.
Vaahterasiirappi on sairasta.
tallennettu
« Vastaus #84 : 12.07.2007 15:18 »
JayeizH
Kiistely on turhaa mutta hauskaa
Jäsen
Basaaripisteet: 2
Ai niin, verrytelkää sormia. Niiden on syytä olla kunnossa kisassa. Huippupalkinnot voi muuten mennä ohi jollekin, joka ne vähemmän ansaitsee.
Mitä turhia.. Voitan kuitenkin kaikki.
Mitä turhia.. Häviän kuitenkin kaikille.
tallennettu
« Vastaus #85 : 14.07.2007 00:55 »
Minion
Jäsen
Juu, mukaan vaan. Tarkoitatko käväisyllä, ettet olisi koko iltaa?
Et muuten sattunut löytämään mitään Jaguar laatikoita tai ohjeita? Siis jos olit suostuvainen niistä luopumaan.
Ja olen jo muutamilta ne pois kerännyt, mutta löytyisikö joltain miittiin tulevalta vielä Nintendo 64 pelejä, ja niiden sisällä pelikasettien suojapusseja ja niitä valkoisia kuluttajatieto-lappusia? Kompletistikeräilijän elämä ei ole helppoa, ja kaikki löytyneet osaset olisivat kotiin päin. Toki maksaisin niistä jotain, ei tarvitse antaa.
En ole vielä aivan varma miten pitkään viipyisin mutta aina jonnekkin 22.00 hujakoille...
Niistä jaguarin sälästä niin enpä ole onnistunut löytämään mitään siihen liittyvää paitsi itse koneen komeroiden perukoilta.
We have come a long way but this is where it all ends!
tallennettu