Re: Finngamerin pelimiitti 15
« Vastaus #96 : 07.03.2008 13:37 »
Tuulisti
"Nurse Joyta vähän väsyttää"
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Kysellään nyt vielä kerran, mihin aikaan on porukkaa tulossa Pasilasta päin? Onko kukaan katsellut juna-aikatauluja?
11:54 (lähtee tampereelta 10:07).
Ok, minä ja Suomen Kaunein Mies siis ainakin tullaan tuolla aikataululla. Toivottavasti nähdään porukalla Pasilassa ja viimeistään sitten Pelihelvetissä.
Ovathan kaikki treenanneet laserkiekkoa, sillä siitä ainakin pidetään kisa.
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
« Vastaus #97 : 07.03.2008 13:48 »
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
« Vastaus #104 : 07.03.2008 14:47 »
Tuulisti
"Nurse Joyta vähän väsyttää"
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Suomen Kaunein Mies
Wut?
Ja kai mäkin tulen sitten tolla junalla.
Tuulisti sitten valmistelee DS-pelinsä vähän paremmin, ettei tule vahinkoja.
No sinäkin olet kieltämättä aika ihana mutta viittasin tällä kertaa tuohon Hevi-Arin kaksoseen. (tää oli jotain miittiläppää.)
Kivaa päästä pelaamaan, itse asiassa minä en ole hetkeen pelaillutkaan mitään kun on ollut vähän "hässäkkää" koulun ja muuton ja työn kanssa ja koska tänään menen oopperaan en illallakaan ehdi muistelmaan miten esim. Buzzle Bobblea, laserkiekkoa tai DS-pelejä pelataan...
Toivottavasti tuota kisua saa kuitenkin vähän hiplata ennen kun se laitetaan turvaan. Taitaa muuten näkyä naisen läsnäolo kämpässä jo aika hyvin, kun elämäntehtäväkseen (peli)laatikoita tuhoava eläinkin on sinne jo otettu.
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
« Vastaus #106 : 07.03.2008 15:10 »
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
« Vastaus #109 : 07.03.2008 16:34 »
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
« Vastaus #117 : 08.03.2008 11:24 »
JayeizH
Kiistely on turhaa mutta hauskaa
Jäsen
Basaaripisteet: 2
Ottakaa muuten ihmiset rahaa mukaan. Ei pelkästään sen takia, että saatte pizzat maksettua (kolikot on hyvästä), mutta olen tässä myymässä (melkein) kaikkia DVD:itäni pois, ihan vaan että on hyllyt tyhjät kun joskus alan enemmän ostella Blu-Rayta ja kun nyt Naomin jälkeen irtorahakin kelpaisi.
Eli about 200 uudenveroista leffaa olisi tarjolla varmaankin vitosella kappale, määräalennuksia voidaan katsoa. Varmasti löytyy jokaiselle jotakin. Kohta menee kaikki huutoon, mutta viekää nyt parhaat päältä.
Ei jumalauta että osaan taas jäädä oikeasta miitistä pois. Brawl, Naomi, Tuulisti lähtee, kasa DVD-leffoja myytävänä,...ei olisi pitänyt tänne taas tulla katteleen. *ittu.................
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
« Vastaus #118 : 08.03.2008 15:22 »
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu