Re: Finngamerin pelimiitti 15
« Vastaus #130 : 09.03.2008 17:38 »
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
« Vastaus #138 : 09.03.2008 20:37 »
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
« Vastaus #141 : 09.03.2008 21:23 »
Lanttu
Jäsen
Basaaripisteet: 1
Kivaa oli joo. Korjasin viime miitin SMW-kisan moka ja kellotin nopeimman ajan kentän viimeiseen viholliseen kuolemisen sijaan. Palkintona upea jenkki Majora's Mask. En siis pääse vieläkään pelaamaan tätä tekelettä, vaan pitää joskus poistaa huuto.netistä tai jotain.
Uusia viper sevenejä ei syntynyt, eikä vanhakaan kansaa enää innostanut samaan tapaan. Ehkä hyvä näin.
Snaken kanssa pelatut Virtua Striker -matsit olivat puhdasta kultaa! Pelasimme käärmeksen kanssa 4 tasapeliä putkeen, mutta sitten viidennellä kerralla löytyi tasoeroa kun hävisen sen 0-1. Mahtipeli ja luvassa turnaus ensi miitissä. Odotan innolla.
Finngamer saa kyllä laittaa asetukset kuntoon tai siitä ensi miitin turnauksesta tulee helvettiä.
Miksi miittiä kommentoidaan niin vähän. Täällä kaivataan draamaa.
Kuvia kehiin niin kyllä kommenttia tulee
Ei siellä kukaan kuvia ottanut. Ja olisihan se ollut ikävää, jos jossakin kuvassa olisi Tuulisti vilahtanut. Ties mitkä vaikutukset sillä olisi sinuunkin ollut, jäähyväismiitti ja kaikki...
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
« Vastaus #146 : 10.03.2008 09:16 »
JayeizH
Kiistely on turhaa mutta hauskaa
Jäsen
Basaaripisteet: 2
Tuulisti oli sellaisissa asennoissa miitissä
Tämä on jotain niin korkealentoista läppää että minä en tajua? Asennoissa?
Enkä tajua muutenkaan miksi HeinZ olisi erityisen pahoillaan siitä että lähden maasta. Tämä on jokin Snaken juttu, yrittää varmaan vaan kompensoida piilottaa sen miten ikävä sille minua tulee.
Ai onko Snake yrittänyt kompensoida ikäväänsä miitissä Miksi voi miksi kukaan ei kuvannut tilaisuutta. Voitaisiin alkaa suunnittelemaan jo nyt seuraavaa miittiä niin voisin pyhittää sen koko viikon miittiin valmistumiselle ja itse miittiin. Tosin, eihän tämä minun tapauksessa kuitenkaan onnistu. Vedän kosmisesti kaikki tilaisuudet kuitenkin samalle päivälle.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
« Vastaus #148 : 10.03.2008 10:38 »
tallennettu
« Vastaus #149 : 10.03.2008 10:45 »
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu