To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Pelaajalauta-->Formulalauta-->Pakkotoistolauta-->Uhkapelilauta-->Turvapaikkalauta-->Hautalauta--> Deadzonelauta-->???
tallennettu
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Tuulisti
"Nurse Joyta vähän väsyttää"
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Joka miitin jälkeen jää sellainen fiilis, että nyt tuli mentyä liian pitkälle, heitettyä liian kovaa läppää, oltua liian raju jne. Kyllähän vanhat karvanaamat kuten Opa ja TK ottavat vastaan kovaakin läppää, mutta nämä hiljaisemmat pojat minua vähän aina käyvät jälkeenpäin sääliksi
Snaken kanssa pitäisi lähteä joskus pyörähtämään kuppilassa. Jos jutun taso on tuota luokkaa jo selvinpäin, niin mitähän se on kunnon nousuvauhdissa?
Mulle käy :D
Sä et siis kertonut pojille että tuut aina ämpäripäissäs miitteihin?
Tämä miitti kuulostikin sitten tosi tylsältä, onneksi en tullut.
No kas kun mietinkin (ja melkein postasin) että ihan samanlainen se Snake on baarireissullakin.
Olisi kyllä pitänyt Sharkien olla miitissä. Kyllä Sharkie olisi vaihdellut mun kanssa pokemoneja ja pelannut mun Prinnyn loppuun. :3
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Pelaajalauta-->Formulalauta-->Pakkotoistolauta-->Uhkapelilauta-->Turvapaikkalauta-->Hautalauta--> Deadzonelauta-->???
tallennettu