Itselläni on melko suurella todennäköisyydellä päivystys tuossa päällä, mutta eihän se miitissä oloa sikäli haittaa. Pitää vaan kiitää, jos sattuu niin huonosti, että keikka tulee.
Jep, näin on että päivystysnakki napsahti tuolle viikonlopulle juuri kivasti. Noh, ei se mitään. Se tarkoittaa sitä, että olen firman autolla ja sitä myöten siis The King of the Time Tables! Ei tartte enää minkään viimeisten bussien tai muiden vuoksi lähteä liian aikaisin poies.
Mä luulen että porukoilla on nyt niin paljon palkintoja tulossa, ettei me muuta ehditä tekemäänkään kuin pelata kilpailuja ja sitten raijata niitä palkintoja sitten roskakatokseen.
Onpahan ainakin kaikilla hyvät mahdollisuudet jotain kivaa tai vähemmän kivaa voittaa. Koitan miettiä omista palkinnoistani kisapelit valmiiksi, niin ei tartte sitten siihen aikaan tuhlata. Saman voivat varmaan muutkin palkintojen tuojat tehdä?
Mega CD. Ei löydy Mega CD:lle vielä Snatcheria, mutta yksi ihan siisti peli kuitenkin. On se MegaDrive melkoinen laitos, kun siihen laittaa kiinni CD:n ja 32X:n...
Tämän näkemistä odotan innolla. Ikuna en ole livenä koko pakettia nähnyt.