Hauska huomata Pelaajaboardien puolella (joihin minulla ei oikeuksia kirjoittaa olekaan), kuinka nykyisia moderaattoreita hiertää tämä uusi pelaajalauta. Tuulisti vastaan 3 moderaattoria, jotka puhuvat käytännössä Pelaajalehden äänellä.[
En minä tuota näkisi hiertämisenä vaan tehtävien hoitamisena.
(
http://pelaajalehti.com/board/comments.php?DiscussionID=170&page=3#Item_15)
Mielipiteet verhotaan sääntöihin, jotka käytännössä ovat vain tekosyitä estää keskustelun muodostumista tässä tapauksessa.
Tämä on aika kiusallista Pelaajan puolella kuinka tälläisestä asiasta ei voida käydä avointa debattia vaan pyritään systemaattisesti hiljentämään "vastarinta" ohjaamalla keskustelu tyhjänpäiväisiin palaute-osioihin, joihin palaute käytännössä vain "hukkuu".
Tapauksesta saa edelleen käydä keskustelua, ei vaan enää tuossa ketjussa. Kyllä Pelaajaboardin modet ovat aina kuunnelleet palautetta.
"Meidän on moderaattoreina vaikea ottaa kantaa mihinkään" -Solid Snake.
Moderaattorina vaikea ottaa kantaa mihinkään? Eikös se käytännössä ole kannanotto, jos näkee kritiikin mainontana. Näkisin, että moderaattorin ei tulisi olla mikään toimituksen hiljainen työvaline.
Tuo ketjuhan on silkkaa mainontaa. En usko että kovin monella muullakaan palstalla tykätään, jos mainostetaan oikein ketjun voimin omaa kilpailevaa palstaa. Lisäksi kuten Solid Snake sanoo, oli sama sääntö voimassa jo niillä vanhoilla hyvän ajan Boardeilla.
Muuten, minun aloittamani ketju "Vaisu ja lattea pelaajaboard" on ilmeisesti sulkemisen lisäksi myös kokonaan poistettu tuolta virallisilta boardeilta. En löytänyt sitä enää mistään...
Niin ja Joelin Pelaajalauta topikki on myös suljettu. "Pelaajan mielestä tämä on mainontaa" jotain tämän tapaista sanottiin.
Se ei kyllä vaikuttanut mainonnalta mitä siihen vielä lisättiin. Siinä puhuttiin vaan jostain huutokauppa huudoista. ???
Silkkaa mainontaahan tuo ketju oli. Lainattu sääntökohta ei kyllä oikein pätenyt.