kep
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Tuli vuoden repeäminen sille Tamin kommentille. "Ville Koistisen vahvuuksia blaablaalbaa... ja kierrelaukaus." Jätkä heitti ihan pokkana. Salmelan turpaanotto vähän hävetti. Voi molo >_>
Ville Koistisen hirveä hehkuttaminen hävettää meikäläistä. En tiedä, että olenko katsonut samoja pelejä, mutta minusta Koistinen on ollut joka pelissä hirveän huono omalla alueella. Vastustajatkin ovat huomanneet sen, ja ovat armottomasti karvanneet kiekkoa häneltä pois. Hyökkäysalueella kaveri on kuitenkin ollut pätevä ja itsevarmasti pitänyt ja jaellut limppua. Plussaa vielä sivuverkkomaalista. Ja Mansen poika, Salmela, joutui ison maailman karuselliin. Huhhuh.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba
Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
rinturi
Jäsen
Tuli vuoden repeäminen sille Tamin kommentille. "Ville Koistisen vahvuuksia blaablaalbaa... ja kierrelaukaus." Jätkä heitti ihan pokkana. Salmelan turpaanotto vähän hävetti. Voi molo >_>
Ville Koistisen hirveä hehkuttaminen hävettää meikäläistä. En tiedä, että olenko katsonut samoja pelejä, mutta minusta Koistinen on ollut joka pelissä hirveän huono omalla alueella. Vastustajatkin ovat huomanneet sen, ja ovat armottomasti karvanneet kiekkoa häneltä pois. Hyökkäysalueella kaveri on kuitenkin ollut pätevä ja itsevarmasti pitänyt ja jaellut limppua. Plussaa vielä sivuverkkomaalista. Ja Mansen poika, Salmela, joutui ison maailman karuselliin. Huhhuh.
Joo, Koistinen tekee ihan helvetisti virheitä. Kamalaa haparointia viivalla ja surkeita avausyrityksiä, jätkä ei todellakaan ole mikään uus Nummelin. Kierrelaukaus kuitenkin hyvittää kaiken.
<@Fraeon> Heinz pelas jotain 2D-Mariota, jossa pääkkärinä oli lentävä Yoshi joka tuhos lerssillään kenttää
tallennettu
-Gba
Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
kep
Jäsen
Ville Peltonen on Vancouverin kisoissa 37-vuotias, Saku 35-vuotias ja Jere 36-vuotias. Siinäpä vasta vauhtiketju.
Peltonen ei ole viime vuosina enää ollut kahden ensimmäisen pelaavan ketjun tasoa eikä miehellä ole sellaisia ominaisuuksia joita 3-4 ketjuissa vaaditaan. Saku voi vielä Vancouverissa mahtua 2-3 sentteriksi jos pysyy terveenä, mutta kyllä Mikko Koivu ajaa Sakusta varmasti ohi kahdessa vuodessa. Jere Lehtiselle olisi varmasti käyttöä kolmosketjun laidassa jos mies vaan itse haluaa mukaan.
Aivan samaa mieltä Peltosesta. Mies ei ollut lähelläkään tarvittavaa tasoa ja jäi varsinkin tilannenopeudessa aina häviölle. Ei nähty Peltoselta myöskään hänen tuttua tilanneälyä, ovelaa syöttöpeliä ja "isojen maalien" tekotaitoa, joilla hän tuon mittavan leijonauran on tehnyt. Kyllä peltosta voi vielä mielellään Eurohockey tourilla roikottaa mukana nuorempia kirittämässä, mutta Ville, jätä jo nämä isommat ympyrät. Selänteeltä järkyttävät surffailukisat, mutta kun hänet on omien sanojensakin mukaan niin helppo suostutella mukaan, niin kiva että kävi. Toivottavasti tuli ostettua edes hyvät tuliaiset kotiin, ehkäpä vielä uuden auton miehen oikean mittakaavan matchbox-leikkiautokokoelmaa muistuttavaan settiin.
Sakulla näkisin kuitenkin olevan vielä annettavaa, samoin kuin Lehtisellä hyvin samoilla paikoilla mitä Mel luetteli. Saku ehti ilmeisesti pahasti väsähtämään kahden ensimmäisen turnauspelin jälkeen, joissa hän oli todella pirteä. Hän meni pelottomasti kaksinkamppailuihin pari päätä isompien kaverien kanssa ja poistui tilanteesta useimmin kiekon kanssa, sekä ilmiömäisellä pelikäsityksellä heitti vapauttavia syöttöjä, joista ei kyllä Suomen hyökkääjät saaneet kiekkoa sisään. Lehtinen voisi toimia Sakun laidalla siinä kakkoskentässä tarjoten vuorenvarmaa kahden suunnan peliä ja kylmiä hermoja. Ehdottomasti kuitenkin Vancouveriin Pikku-Koivu Suomen ykkössentteriksi ja laidoille pari hyvää maalilinkoa niin tulosta rupeaa syntymään. Jospa Ruutu saa enemmän maalintekijän roolia Carolinassa ja saa maalivainun takaisin? Samaa toivoisin Juicy Jokiselle, jolla on miljoonan taalan paikka saada pelituntuma kohdilleen isossa roolissa Vinny Lecavalierin ja Martin St.Louisin vieressä.
PS. Eiköhän "Päällikkö" Jokinen taida olla nähty pelaaja näissä ympyröissä. Muistan parin vuoden takaisen Veikkaajan jutun OJ:sta kansainvälisten kisojen alla, joka oli otsikoitu tyyliin "Päällikon esiinmarssi". Kun parhaassa kansainvälisessä turnauksessa on saldona kahdeksan pistettä seitsemässä pelissä (2003 MM-kisat), niin ei paljon mielestäni voi esiinmarssista puhua. Kiitos ja näkemiin.
-Gba
-IceCold
tallennettu