kep
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Canadiens tipahti. Saa nähdä lähteekö Saku maajoukkueen matkaan.
Olisihan Koivu toki kovanluokan vahvistus, mutta kisoihin tulemiseen en usko kyllä millään. Veikkaan että NHL-vahvistuksia kannattaa enää odotella sarjasta New Jersey-Carolina, joko Tuomo Ruudun tai Jussi Jokisen muodossa.
Samaa veikkailen minäkin. Koivu on poikkeuksetta joka playoffeissa pelannut jonkin loukkaantumisen vaivaamana, ja kun hänellä ei ole sopimusta ensi kaudelle, on vaikea uskoa, että hän lähtee kisoihin. Tuomo Ruutu on tosin aina ollut valmis edustamaan, ja on päässyt älyttömän hyvään vireeseen Carolinassa kovaa taklaavalla pelityylillään, ja olisi todella kova juttu jos hänet saataisiin kisoihin.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba
Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
kep
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Janne Niinimaa sai koukkauksesta kaksiminuuttisen jäähyn pelin lopussa Morten Askin lahjakkaan balettihypun ansiosta ja ilmeisesti mussuttamisesta kympin vielä päälle. Uppasin tapahtumasta videon Youtubeen:
http://www.youtube.com/watch?v=RvDLygP5dxAToi oli kyllä kieltämättä aika taidokas hyppy
Tälläiset tilanteet saa aina hiukan epäilemään lajin aitoutta tai totuuden mukaisuutta. Vaikka eihän siihen hypyt auta jos vain on huonompi, mutta silti.
Pari muutakin ottelua katsoneena huomaa selvästi, kuinka pelaajat käyttävät tietoisesti hyväkseen tätä todella surkeaa tuomarilinjaa kaatuilemalla todella kevyesti ja suoranaisesti filmaamalla. Ero esimerkiksi ison lätäkön takana pelattaviin NHL:n pudotuspeleihin on kirjaimellisesti kuin yöllä ja päivällä. Tämän eron voi jokainen tarkastaa jopa ihmisten aikaan näin sunnuntaina kello 21 täällä alkavasta Washington Capitals - New York Rangers-otteulusta, jonka voi katsoa netistä esimerkiksi atdhe.netin tai myp2p.eu:n kautta.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba
Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Fyysinen Preesens
Pakko toistaa
Jäsen
Basaaripisteet: 1
Oli kyllä kisojen positiivisin yllätys, ihan oikein Suomelle. Turha sinne on mennä ylimielisesti selät pystyssä sluibaamaan(en nähnyt kyllä peliä, mutta siltä kuulosti).
Eihän se kyllä ihan oikein ollut. Torjunnat, Rinne 17 ja Mezin 44. Kannattaa ne ottelut ihan katsoakkin ennen mielipiteiden muodostamista.
Oikein se oli, sillä maalit ratkaisee.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.
-----
Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu