...
viimeistään Vehasesta antamasi mielipiteen jälkeen kaikki vitutus purkautui kehosta naurun saattelemana. "Ja onhan Vehanenkin ihan perushyvä maalivahti ja hoita peruspelin varmasti kotiin, mutta en jaksa uskoa että siitäkään mitään päivän pelastajaa saa." Tai siis voi kai KHL:n parhaan maalivahdin tittelin (2009-2010) voittanutta maalivahtia ihan perushyväksikin sanoa. Uskon kuitenkin että vähän enemmän jääkiekkoa MM-kisojen ulkopuolella seuranneet olivat eri mieltä myös tuosta toisesta väiteestä. Toki tämän ottelun jälkeen varmaan olet siitä eri mieltä itsekin.
Joo en ajatellut tässä menneitä menestyksiä. Nyt lauon taas yhden faktan: Onhan se fakta että jos maalivahti pääsee MM-joukkueesaan, lähtökohdat ovat korkeammat kuin "perushyvä maalivahti".
Kisojen anti ei eiliseen peliin menessä vain vakuuttanut. Oltiin minusta aika kaukana siitä tasosta jota on useilta Suomen veskareilta nähty. Vehanen torjui peruslaukaukset ihan jees, mutta hiukankin vaikeampi paikka niin alkoi olemaan jo epävarmuutta ja kiekkoja tuli syljettyä eteen aika paljon. Ja tämänkin mielipiteen ihmettely on minusta vähän outoa. Sanoivathan kommentaattoritkin eilisessä pelissä että "Vehasen epävarmuus on pois, mies on itse varmuus" ja "Enää ei irtokiekkoja ole tullut." En siis ole ollut yksin tämän mielipiteen kanssa.
Pakko hiukan epäillä että et jaksa kuunnella sellaisen kritisointia Suomen pelistä joka ei seuraa kiekkoa aktiivisesti Mielestäni olen kuitenkin enemmän tai vähemmän perustellut jokaisen väitteeni. Totta kai saat olla eri mielitä ei siinä mitään, mutta kommentit "Vehasesta antamasi mielipiteen jälkeen kaikki vitutus purkautui kehosta naurun saattelemana" antavat kuvan että et pysty ymmärtämään mielipidettäni missään tilanteessa. Olisi ehkä perustelut tämän Vehasen erinomaisesta tasosta ennen Venäjä peliä tehonneet paremmin Tai minuun ainakin.
Itse siis ainakin voin rehellisesti sanoa että uskoin jo ennen kisojen Suomen olevan mitalipeleissä näissä kisoissa. Ja sunnuntain iltapelissä kaukalossa lienee ainakin yhden joukkueen verran ihmisiä jotka myös tähän uskoivat.
Tätä en itse kyllä uskonut. Vaikka uskon että joukkueellakin oli varmasti tämä tavoite, kuten pitääkin olla. Mutta tämä onkin mahtava yllätys Varsinkin kun on ihan realistiset tavoitteet voittaa.
Termi vain sattui olemaan väärä, ehkä HeinZin tunnetun kieliopin avoimen halveksunnan vuoksi...? :b
Joo termi ei ollut paras, mutta oli hiukan kiire pois koneelta TV:n ääreen niin en miettinyt sen enempää