Vs: Jääkiekon SM-Liiga
« Vastaus #52 : 02.07.2013 15:38 »
Fyysinen Preesens
Pakko toistaa
Jäsen
Basaaripisteet: 1
Veikkaan, että hommassa käy toisinpäin. Jokereihin tulee venäjältä ja muista maista oikeita tähtipelaajia ja ne imevät mukanaan faneja muualtakin kuin suomesta. Fanimatkoille ei ehkä lähdetä 30h päähän lentäen, mutta kotipeleissä on varmaan sitäkin enemmän katsojia. Itse ainakin menen katsomaan KHL matsin jos ja kun sellainen pelataan täällä. SM-liiga matsia en ole ikinä nähnyt, niin että olisin itse maksanut siitä, enkä aio jatkossakaan maksaa. Kyllä KHL:n profiili on jatkuvasti ollut nousussa ja nyt kun Viaplay alkaa näyttämään noita matseja, niin fanipohja suomessakin kasvaa.
Toinen asia mikä kiinnostaa on, mikä joukkue nousee Jokereiden tilalle ja miten se pärjää liigassa.
Niin. Ei voi vielä tietää. Lätkää en juurikaan seuraa, mutta tätä KHL-keskustelua olen foorumeilla ihan mielenkiinnolla seuraillut. Sen verran ryssävihaa ja Jokeri-vihaa Suomessa on, että en usko Jokereista muodostuvan mitään koko Suomen Jokereita, joka taistelee venäläisten sarjassa suomileijonaperkeleen puolesta. Oikeiden tähtien saaminen vaatii kovaa pelaajabudjettia. Ottaen huomioon vielä Suomen verotuksen... Toki kyllähän Venäjällä toimitaan niinkin, että asuinpaikka on ihan eri paikka kuin seuran varsinainen sijainti. Voihan Jokerit toki vetää esimerkiksi ruotsalaispelaajia aika hyvin, jos Ruotsista ei lähivuosina tule joukkuetta KHL:ään.
Ja onko näillä hallin omistajilla, jotka tod. näköisesti ovat tulevia Jokereiden omistajia, edes intressiä tehdä Jokereista menestyvää KHL-seuraa? Eikös nämä sama miehet omista jonkun oikean suurseuran KHL:stä?
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.
-----
Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu