Vs: Joulun odotus -09
« Vastaus #7 : 30.11.2009 03:36 »
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Re: Joulun odotus -09
« Vastaus #10 : 30.11.2009 14:24 »
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
« Vastaus #15 : 30.11.2009 23:51 »
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
« Vastaus #16 : 01.12.2009 00:11 »
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Joulun odotus -09
« Vastaus #21 : 01.12.2009 14:37 »
JayeizH
Kiistely on turhaa mutta hauskaa
Jäsen
Basaaripisteet: 2
Joulun odotus on aikuisiällä ahdistavaa. Joulu itsessään on toki rentouttavaa aikaa.
Mitenhän sitä voisi totaalisesti välttää kulutushysteriaan osallistumisen. Lahjojen antaminen on kivaa jouluisin, mutta niiden ostaminen ryysiksessä ei ja omatekemät lahjat ovat vain ajatuksena hieno, ellei oikeasti omaa jotain skillejä. Kai sitä tulee taas väkipakolla jotain turhaa taas ostettua.
No itse en edes tajua, että on joku joulu ellei sitä joku mulle mainitse. Kai se on tämä teeveettömyys.
No aika tiiviisti tarvitsee olla poissa ihmisten ilmoilta, kun joulu koristeita alkoi näkymään jo loka-marraskuun vaihteessa. Minä harvemmin otan suurempaa stressiä joulusta. Totta kai lahjojen osto on pientä metsästystä aina mutta kun yksistään lahjoja ostelee niin voi mennä rennosti ihan omaan tahtiin ja kuunnella samalla joululauluja kaupassa. Ja harvemmin menen katselemaan kauppaan lahjoja, vaan mietin suuntaavasti jo kotona että mitäköhän kellekkin ostaisi.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu