Re: Kahvia tupakkaa...
« Vastaus #121 : 22.03.2010 13:13 »
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Kahvia tupakkaa...
« Vastaus #128 : 18.12.2010 21:53 »
JayeizH
Kiistely on turhaa mutta hauskaa
Jäsen
Basaaripisteet: 2
Nyt on alkanut taas tuollaisen Moccamasterin hankkiminen kuumottamaan. Mietin josko ostaisin jouluksi itselleni sellaisen.
Malleja on vain myynnissä tuhottoman paljon ja olen lukenut, että ihan tuota halvinta mallia (joka maksaa nyt kaikkialla 99 €) ei kannattaisi hankkia. Siinä ei ilmeisesti ole edes tippalukkoa?
Tämä KB741 vaikuttaisi aika hyvältä. Siinä on mukana myös jonkinlainen
sekoittava aromikansi, joka kyllä taitaa olla markkinointituubaa pahimmillaan.
Jokusen kympin lisäähän tuohon joutuisi sijoittamaan, Expertit myy vissiin 129 eurolla tuota mallia.
Millä mallilla laudan moccamasterin omistajat on keitelleet kahvinsa?
Painuppa sellon Citymarkettiin. Jos omistat Plussakortin. KB741AL maksaa 100€ plussakortilla. Juuri sellaisen lunastin joulupukinapulaisena. Ei mikään hieno vehje ole kyseessä, mutta esim tippalukkolöytyy Siinä oli toinenkin malli hinnaltaan 119€ eli ilmeisesti vielä parempi. En sitä erityisemmin katsonut, kun tarkoitus ei ollut mitään ihmeellistä hankkia. Mutta sinne siis jos plussakortti löytyy.
EDIT: On muuten ihan uskomatonta noiden kahvinkeittimien mallien kanssa. Niissä ei ole mitään järkeä. Ja malleja on oikeasti miljoonia. En paljoa valehtele jos sanon että katsoin muutamassa kaupassa näitä ja jokaisessa oli eri mallit kuin toisessa. Ihan helvetin hyvä että kahvia ei tule juotua. Meinasi hermo mennä tässäkin...
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
« Vastaus #135 : 19.12.2010 18:54 »
kep
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Kuulkaas ny, Moccis toimii vasta sitten optimaalisesti kun hankkii oman kahvimyllyn ja hakee pavut Brasseista tuoreina....
Mutta joo, päätin että hankin tuon mallin josta jokunen viesti takaperin puhuin. En odota sen olevan mikään tolkuton harppaus nykyisestä. Odotan kuitenkin innolla laitteen korkkausta ja ensimmäisiä tummapaahtokahveja.
Näin muuten Lidlissä jotakin valkoiseen pakkaukseen pakattua makukahvia, olisiko ollut valkosuklaa tms. Täytyykin kokeilla. Maksoi muistaakseni 3,50 paketti.
Tummapaahtojen ystävänä on pakko suositella Löfbergs Lilaa ja varsinkin niiden tummuusasteikolla(1-5) 5:lle sijoittuvaa Crescendoa. Todella pehmeän makuista kahvia jota juo todella mielellään. Saa vielä käsittääkseni melkein jokaisesta Citymarketista ja Prismasta.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba
Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
« Vastaus #144 : 21.12.2010 21:01 »
aataminpoika
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Yläasteella kun olen niin en polta tai käytä alkoholia tai muitakaan päihteitä. Kahvista en pidä, mutta kaakaota kupillinen joka aamu
Kerran tyhmänä n. vuosi sitten tupakkaa maistoin yhden henkäyksen: hyi hitto, mimmosta paskaa, ikinä en ota enää, vaikka pari kertaa kaverit ovat tarjonneet, olen aina tiukasti kieltäytynyt.
Nyt ainakin koulussamme on ns. "nuuskavillitys" sitä en ole maistanut, eikä pienintäkään innostusta ole ikinä tullut. Jälleen kerran kaverit ovat muutaman kerran tarjonneet sanoen; "voit sie yhen ottaa, pietät vaikka viis minuuttia, sitte sylkäset pois"; jyrkkä vastaus oli EI!
Ei minulla mitään riippuvuutta ole, ehkä nyt karkkia haluttaa harva se päivä, mutta eipä siitä ole mitään vaivaa tullut.
Paljon mieluummin vapaa-ajat vietän kavereitteni kanssa pelaillen jääkiekkoa ja kesäisin jalkapalloa, sekä tietysti pelaamalla pleikalla
"Saatanan mikkihiiri, pidä turpas kiinni ja vihellä peliä.", "Ei voi kahen metrin syötöt mennä v***u kolme metriä ohi" - Kai Suikkanen
tallennettu