Tottakai.
Ja aion saada sen pokaalin! :|
Niin, voisin myös itsekin lyhyesti selostaa miten elän ja miten pidän itseni kunnossa ja missä kunnossa olen. Lyhimmän kaavan mukaan ja aika leuhkan kuuloisesti: teen mitä tykkään. Minulla ei ole treeniohjelmia, eikä minkäänlaista ruokavaliota, vaan treenaan ihan sen mukaan miltä tuntuu ja syön mitä haluan. Sanoisin että itsesäätelyni on aika hyvä, koska vaikka filosofiani on tämä, en tämän paskemmassa kunnossa ole. Kyllä sitä ihan joka päivä tulee jotenkin urheiltua ja useimmiten se on juoksua taikka salia, ja jos ei kumpaakaan näistä hyvita, niin sitten lihaskuntohässäköitä/venyttelyä lattialla. En pakota itseäni mihinkään tai jätä mitään tekemättä (syömättä?) ja tästä olen aika tyytyväinen. Omasta mielestäni minun ei tarvitse nähdä juuri ollenkaan vaivaa kunnossa pysyäkseni, koska liikunta on sen verran vahvasti integroitu elämäntapoihini. Eli jos kysytte kuinka monta kertaa viikossa käyn salilla tai juoksen, en pysty vastaamaan, koska minä vain
teen. En pidä kirjaa mistään, vain teen. Ja hyvin menee. Ehkä sitten, jos tämä elämäntapa minut joskus pettää, alan tehdä jotain toisin.
Ja olen siis noin 180cm pitkä, painan noin 67kg, penkistä nousee ainakin 95kg, mave ainakin 100kg, leukoja menee ehkä jotain 25, punnerruksia ainakin jokunen kuukausi sitten meni 100, vatsalihaksissa rajaa tuskin on, juoksen aika kovaa ja kauas, rasvaprosenttia on varmaan aika vähän, haluaisin itsekin tietää. Ja pyrin pikemminkin ylläpitämään kuntoa kuin kehittää sitä, mutta vaikka kuinka huono ihminen olisi, kehitystä silti tapahtuu.
180cm 67kg welcome to auschwitz
Ei vaan ihan kova penkkitulos, kun painoa ei kumminkaan ole tuota enempää. Mavessa sulla varmaan menee enemmän, kun kyllähän mave on aina 1.5-2 kertaa kovempi kuin penkki, ellei ole pelkkää penkkiä hinkannut, mutta ei siltä kuulosta jos treenat kunnolla.
Itellä ykkösmaksimisuhteet
Penkki 1
Kyykky 1,48
Mave 1.57