Tuossa aiemmin kun oli puhetta meikän ohjelmasta, niin jos katsoo tuota perinteistä SS:ssää, niin siinähän treenataan useammin keho läpi, kuin omassa kuuden päivän treenissä, joten rasitusta tulee vieläkin enemmän, vaikka päiviä on vain kolme. Esim itse kyykkään kahdesti viikossa, mutta SS:ssä kyykätään 3 kertaa viikossa.
Itsellä on kyllä myöskin se tavallinen ongelma, että jalat ja keskikroppa ovat todella ylivahvoja suhteessa käsiin.
Kyykkyä on tosiaan aika usein vielä. Saa nähdä miten kauan pystyy tekemään 3 kertaa viikossa. Sitten kun ei enään pysty, niin siirryn joko tuohon 5/3/1:een tai sitten teen sen vaan joka toinen kerta.
Rippetoehan sanoi jossain haastattelussa, ettei laittanut SS:n yhtään hauisliikettä, eikä vatsaliikettä, koska kaikki tekevät niitä kuitenkin. Katotaan vaan, niin kohta sortuu Despokin, kun kesä lähenee ja käsien paksuus alkaa olla prioriteeteissä ykkönen.
Käsissä mua lähinnä häiritsee, että penkki ja pystäri laahaa jäljessä ja niissä on vaikea edetä. Olen aina ollut ihan paska punnerruksissa ym. ja ilmeisesti kädet/rinta on meikäläisen heikko kohta.
Olen tehnyt sellaisen herrasmiesopimuksen itseni kanssa, että hauista treenataan vain leuoilla joten mitään curlbrota musta ei kyllä saa Jos noita ojentajia nyt saisi vähän enemmän treenattua noilla dipeillä ja saisi jotain apua noihin kahteen pääliikkeeseen samalla..