Sharkie
Valikoiva pelaaja.
Moderaattori
Basaaripisteet: 5
No niin, eka neljän minuutin hiitti juostu. Kurkku on aika karstainen, kun ei saa moisessa rääkissä vedettyä vielä ilmaa tarvittavaan tahtiin, mutta muuten suihkun raikkaana ja verrattain varhain heränneenä fiilis on kohtalaisen upea. Tämä on ehdottomasti se mun tapa treenata juosten. Pitkät lenkit tuntuvat toki myös jälkeenpäin mahtavilta, mutta kolmenkin vartin lenkillä tuppaan juostessa tylsistymään, ja yleensä juoksut ovat jääneet pariin kertaan. Tällainen tiivis treeni sopii kuin nyrkki silmään. Lisäksi HIIT on sangen sopivaa treeniä tanssijalle, jolla rasitus tulee sykäyksittäin muutaman minuutin suorituksissa eniveis. Alkaa jaksaa niitä skaboja ja keikkoja hieman paremmin, kunhan tuo hapenottokyky tuosta kohenee.
\o/
EDIT. Noniin. Mietiskelin tuossa, että miten saisin jatkossa kellotettua nuo intervallit juostessa kätevimmin. Puhelinta kun ei viitsisi pyöritellä taskussa lenkillä, eli intervalli-aplikaatiot eivät natsaa. Ja kelloakaan ei jaksaisi tiirailla, kun pitää keskittyä kuole...siis juoksemiseen. Lopulta reipäisin, ja editoin itselleni räätälöidyn HIIT-biisin. Siinä on nyt neljän minsan treeniin vuorotellen leppoisaa musaa ja rähinää, ja pikkuinen Sansa kulkee kätevästi taskussa juostessakin. Lisäboonuksena fiilisbuusti. :b
Ajattelin normista poiketen juosta suosiolla pari viikkoa neljän minuutin rykäisyä, ja alkaa vasta sitten lisäämään minuutteja. Näin saan homman turvallisesti alulle, kun ei tuota juoksemista kuitenkaan kauheasti ole tullut harrastettua - vaikka peruskunto muuten on toki hyvähkö. Parin viikon jälkeen sitten minuutti lisää per viikko, ja tuohon raitaan on kans helppo lisätä segmenttejä tai vaihtaa biisejä jos joku alkaa vituttamaan. Näillä mennään.
« Viimeksi muokattu: 13.08.2012 13:00 kirjoittanut Sharkie »
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Gba
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Itsellä pamahti kolmista farkuista haaroista rikki, kun reidet on nykyään kasvaneet niin paljon, että ottavat kiinni. Juostessakin pitää laittaa bermudat/pidemmät boxerit alle ettei veri lennä, kun reidet hitsailee. Kyykkyä tosin en ole tehnyt varmaan kuukauteen. Jotenkin se junnasi paikallaan, niin päätin pitää tauon ja se vahingossa venähti sitten pidemmäksi.
Sama on kyllä paidoissakin, suurinosa S:n t-paidoista on pitänyt heittää rodeen, kun kuristaa kaulasta. Trapsit kiristää kaula-aukkoa. Olenkin siirtynyt V-malliin, niin saa hengittää vapaasti. Itse en pidä ollenkaan siitä tunteesta, jos paita painaa edes kevyesti kaulaa.
Vituttaa kyllä kun suurinosa paidoista tehdään ihan päin honkia. Vatsan kohdalla on runsaasti tilaa, mutta olkapäistä/hartioista kiristää. Ihan kuin normi-ihmiset olisivat malliltaan jotain kolmioita(kapeta hartiat + kaljamaha).
Itse olen vielä ihan pikkuruinen, hyvä että tavan pulliainen tajuaisi että käyn salilla. Voin vain kuvitella mitä ongelmia oikeasti rippedit tyypit kohtaavat vaatekaupassa.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu