Safarin bugi korjattu. Nyt alkaa kyllä olemaan taas sellanen arsenaali selaimia koneella testausta varten, että alta pois.
Teksti on ihan asiallista, mutta palstan leveyttä voisi hieman kaventaa. Nyt se venyy ikkunan leveyden mukaan.
Itse asiassa koko sivuston layout venyy ikkunan leveyden mukaan. Se on ihan tarkoituksellista, koska, jos layout pakotetaan jonkin tietyn kokoiseksi, voi se näyttää joillakin ihan hyvältä, mutta esim. laajakuvanäytöllä layout voi taas olla kokoa kärpäsen paska. Kun layout mukautuu selaimen koon mukaan, käyttäjä voi ihan itse määrittää layoutin leveyden selaimen ikkunaa suurentamalla tai pienentämällä.
Mites tuo kenttä viestiketjuissa joissa on avattaret, joissa on tuota hieman turhaa dataa Jäsen, Posts ja Trade countit sun muita nappuloita, niin voisiko niitä esim. poistaa kun löytyyhän ne tarvittaessa sitten siitä käyttäjien perusinfosta.
Jos ne poistaa, jää kyseinen sarake lähes tyhjäksi. Lähes tyhjä sarake näyttää tyhmältä ja se korostuu pitkissä viesteissä. Omasta mielestäni siinä on ihan sopivasti ja sopivaa dataa.
Mulla tämä näkyy ihan päin helvettiä(logo on rumasti omassa harmaassa laatikossaan, tekstit eivät pysy missä pitäisi ym.), mutta tällä kyrpäisellä 6.0 IE:llä se ei liene mikään yllätys.
IE = all hope is lost. Näkyy se nyt sen verran silläkin, että kaikki asiat ovat sentään jollain lailla näkyvissä. Layout ei ole ikinä toiminut IE:llä oikein ja sen korjaaminen vaatii kyllä semmosta purkkaa, että se hajottaa layoutin kaikilla muilla selaimilla. Ja, jos lukee säännöllisesti internetfoorumia tai yleensä käy säännöllisesti netissä, luulisi työkalut siihen olevan kunnolliset. IE sopii lähinnä satunnaiseen pikaselaukseen.
EDIT: Kirjoitin etusivun ”mikä on Pelaajalauta”–tekstin uusiksi. Siitä saa toki edelleen antaa palautetta, jos tekstistä esimerkiksi puuttuu mielestänne jotain oleellista tai jokin sanamuoto on kömpelö. Etusivulle on tulossa myös sitä kovasti toivottua grafiikkaa, kunhan saan jotain järkeviä ideoita sen suhteen.
EDIT2: Ai niin. Nostin viimeisimpien viestien lukumäärän seitsemään.