zoukka
guli
Jäsen
Basaaripisteet: 14
Enemmän minua järkytti Speden kuolema, joka tapahtui juuri samoihin aikoihin. Pidettiin zoukan kanssa hiljainen hetki Speden muistolle sillä välin kun muut piti WTC:lle.
Word.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Justece
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Enemmän minua järkytti Speden kuolema, joka tapahtui juuri samoihin aikoihin. Pidettiin zoukan kanssa hiljainen hetki Speden muistolle sillä välin kun muut piti WTC:lle.
Spede?
I'm the best fuck the rest.
tallennettu
Cocki
Destoroyah
Jäsen
Basaaripisteet: 2
Itse olin WTC-iskujen aikaan kaverilla. Pelasimme GTAIII:sta,
GTA 3 tuli vasta 9/11 jälkeen (tarkka päivä 22.10.2001). Pelihän ihan myöhästyi kun siitä piti leikata pois asioita juuri tuon hyökkäyksen takia. Että et tainnut tuota peliä pelata. Busted.
Minä tulin kotiin koulusta ja vanhemmat sanoi iskusta. Vitutti kun Veljeni on nero jaksoa ei tullut kun MTV3 näytti koko illan erikoislähetyksiä tuosta iskusta. Tuo kai se eniten on jäänyt mieleen, jenkkipaskan takia en hyvää sarjaa tuona päivänä nähnyt.
Allekirjoitus näkyy kaikkien lähettämiesi viestien alla. Voit käyttää BBQ kastiketta.
tallennettu
zoukka
guli
Jäsen
Basaaripisteet: 14
Minä tulin kotiin koulusta ja vanhemmat sanoi iskusta. Vitutti kun Veljeni on nero jaksoa ei tullut kun MTV3 näytti koko illan erikoislähetyksiä tuosta iskusta. Tuo kai se eniten on jäänyt mieleen, jenkkipaskan takia en hyvää sarjaa tuona päivänä nähnyt.
Jenkkipaskan takia et nähnyt jenkkipaskaa.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Gba
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Itse olin WTC-iskujen aikaan kaverilla. Pelasimme GTAIII:sta,
GTA 3 tuli vasta 9/11 jälkeen (tarkka päivä 22.10.2001). Pelihän ihan myöhästyi kun siitä piti leikata pois asioita juuri tuon hyökkäyksen takia. Että et tainnut tuota peliä pelata. Busted.
Jännä juttu hermanni. Muistin siis väärin, jotain PS2 peliä me kumminkin pelasimme. Onhan tuosta jo aikaa ja ikääkin oli silloin vasta 13.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu