Vs: Kysy & Vastaa
« Vastaus #272 : 17.03.2008 18:10 »
sleepy
o----o
Jäsen
Basaaripisteet: 6
Jossakin Pelaaja-lehdessä oli mainintaa jostakin japanilaisesta DS:lle tulevasta/tulleesta "bisnes/pörssi"-pelistä, mutten millään löydä sitä. Mikä sen nimi oli?
Capcom on ainakin julkaissut Kabu Trader Shun-nimeä kantavan pörssipelin. Joku toinenkin peli taisi olla, mutta se oli jonkun ei-ihan-niin-tunnetun julkaisijan.
under the rocks and stones
,there is water underground
tallennettu
« Vastaus #275 : 17.03.2008 18:51 »
Fyysinen Preesens
Pakko toistaa
Jäsen
Basaaripisteet: 1
Peliaiheinen kysymys.
Löysin Mega Driven kanavan, mutta miksi helvetissä kuvanlaatu on aivan paska?
Ööh, eiks siinä kanavahaussa ole mitään hienosäätöä? Tai sitten on joku toinen parempilaatunen kanava, kokeile ettiä vielä jos ei se hienosäätäminen auta. Scart-liitinhän on kunnolla kiinni?
Ei ole scartilla, vaan RF-piuhalla. Scartilla nyt saisi paremman kuvalaadun, mutta ei kai se sitä tarkoita, että RF-piuhalla mahdollista vain tuollainen mössö?
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.
-----
Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
« Vastaus #277 : 17.03.2008 23:50 »
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval
Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves
Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
« Vastaus #278 : 18.03.2008 11:25 »
JayeizH
Kiistely on turhaa mutta hauskaa
Jäsen
Basaaripisteet: 2
Peliaiheinen kysymys.
Löysin Mega Driven kanavan, mutta miksi helvetissä kuvanlaatu on aivan paska?
Ööh, eiks siinä kanavahaussa ole mitään hienosäätöä? Tai sitten on joku toinen parempilaatunen kanava, kokeile ettiä vielä jos ei se hienosäätäminen auta. Scart-liitinhän on kunnolla kiinni?
Ei ole scartilla, vaan RF-piuhalla. Scartilla nyt saisi paremman kuvalaadun, mutta ei kai se sitä tarkoita, että RF-piuhalla mahdollista vain tuollainen mössö?
RF-piuha on paljon herkempi. Eli jos piuha tai liitin on paskana TV:stä tai Mega Drivestä homma kaatuu usein siihen. Tietty voit käydä koko TV:n taajuus skaalan läpi jos et ole käynnyt jos vaikka jotain parempaa kuvaa löytyisi.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
« Vastaus #279 : 21.03.2008 18:11 »
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.
-----
tallennettu
« Vastaus #283 : 23.03.2008 13:21 »
Fyysinen Preesens
Pakko toistaa
Jäsen
Kannattaa tosin varautua hajonneisiin koteloihin.
Eh? Reilu kymmenen tilausta on tullut tehtyä TheHutista eikä ole vielä kertaakaan ollut koteloissa saatika sitten itse pelilevyissä/-kaseteissa mitään vikaa.
Mutta Stavroksella on, joten kannattaa varautua.
-----
tallennettu
« Vastaus #284 : 23.03.2008 14:05 »
Azu
Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it
Jäsen
Eh? Reilu kymmenen tilausta on tullut tehtyä TheHutista eikä ole vielä kertaakaan ollut koteloissa saatika sitten itse pelilevyissä/-kaseteissa mitään vikaa.
Kotelo voi kärsiä vaikka käyt ostamassa tuotteen Kärkkäisen Iskelmä-levyosastolta, jos sen laittaa reppuun. Täytyy kyllä olla erityisen huonoa tuuria, jos on useampia tilauksia TheHutista, joissa kotelo on kärsinyt ihan näkyvää vahinkoa. Tuo koteloiden hajoaminen on ennemminkin ihan yleinen ongelma minkä tahansa (ulkomaalaisen) nettikaupan suhteen kuin vain TheHutin tilauksia riivaava heikkous.
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval
tallennettu
« Vastaus #285 : 23.03.2008 15:12 »
Stavros
Jäsen
Basaaripisteet: 13
Kotelo voi kärsiä vaikka käyt ostamassa tuotteen Kärkkäisen Iskelmä-levyosastolta, jos sen laittaa reppuun. Täytyy kyllä olla erityisen huonoa tuuria, jos on useampia tilauksia TheHutista, joissa kotelo on kärsinyt ihan näkyvää vahinkoa. Tuo koteloiden hajoaminen on ennemminkin ihan yleinen ongelma minkä tahansa (ulkomaalaisen) nettikaupan suhteen kuin vain TheHutin tilauksia riivaava heikkous.
No TheHutin pakkaukset ovat olleet huonoimmat, jos vertaa eri verkkokauppoihin (Play.com, VG+, CDON, CDWOW...). Pakkaushan on vain kaksi pahvinpalaa liimattuna yhteen, joiden välissä peli on. Siis puhun nyt PSP-pelien pakkauksista, kun niitä olen vain tuolta tilannut eli en tiedä mikä on tilanne muiden tuotteiden kohdalla. Kahdeksasta tilaamastani PSP-pelistä viidessä oli kotelot haljenneet.
Ehkä sitten olen vain huono onninen.
Elämä on kuin sardiinipurkki - kaikki me etsimme purkin avainta.
tallennettu
« Vastaus #286 : 23.03.2008 16:41 »
tuhis
Vieras
Kyllä tuota pahvipaketointia harrastetaan laajemmaltikin eikä sitä tosiaan voi olettaa että pakkaus olisi tip top. Kai se on sen hinta että romua saadaan yleisesti halvemmalla ulkomailta tilattua.
Tuli tuossa joku aika sitten huomattua että Play.com taitaa ostaa pakkauspakkauksensa täältä meijjän Suomesta tms, kun pakettien sisäpinnoissa luki jotain tyyliin pakkauspakettiooyypaketointijeejee.
tallennettu
« Vastaus #288 : 31.03.2008 02:47 »
Azu
Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it
Jäsen
Kysymykseni on siis, onko The Elder Scrolls: Oblivion parempi teknisesti XO:lla vai PS3:lla?
PS3-versio on parempi ihan vain siitä syystä, että Bethesda sai hiottua sitä kauemman aikaa. Bugeja on fiksattu (näitä on tosin Boksi-versioonkin korjattu päivityksillä) ja pelimoottoria hiottu ihan muutenkin paremmaksi. Erot eivät ole hirveän suuret, mutta ovatpahan olemassa. Jos toisaalta pistää esmes Saavutuksille paljon arvoa ja Boksin Oblivionin löytää vaikkapa huomattavasti PS3-versiota halvemmalla, en näe syytä miksei sitä voisi hankkia PS3-version sijaan.
Mutta... Jos siis kysytään teknistä paremmuutta, niin PS3-versio on aikalailla kaikkien arvosteluiden ja mielipiteiden mukaan se parempi painos. Ei maata järisyttävän paljon, mutta onpahan kuitenkin.
Xbox 360:n Oblivioniin tosin saa sen hevos-armorin.
tallennettu
« Vastaus #293 : 12.04.2008 23:35 »
kep
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Play-Asiasta kysymys: Olen mahdollisesti ostamassa Play-Asiasta region free ntsc-aasia-pelin ja mieleeni tuli, että onko itse pelikin sitten englanniksi?
Tämä siis kyseessä.
Ainakin tuolla sivulla vähän alempana, pelin tiedoissa lukee että kieli olisi englanti. Taitavat muutenkin olla nuo Asia-versiot lähes järjestään englanninkielisiä versioita.
Katsos. Uusi saitti minulle vielä, niin en tuota huomannut. Kiitoksia!
E: Jatkokysymyksenä vielä: miten nopeat ovat toimitusajat Suomeen varsinkin halvimmalla vaihtoehdolla? Jos tilaa viikon alussa, niin ehtiikö esimerkiksi viikonlopuksi?
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba
Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
« Vastaus #296 : 13.04.2008 02:40 »
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba
Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu