Riippuu tietenkin mitä palvelusta hakee, mutta itse en ainakaan käytä YouTubea kuvanlaadun takia.
Tuskin silti parempaa kuvanlaatua pahaksesi panisit? En minäkään YouTubea kuvanlaadun takia katso, vaan videoiden, mutta kyllä minä niitä mieluummin silti terävempinä katselisin.
Menihän tuossa hetki tietty, mutta ei sitä mulla ainakaan niiiiin kauaa tarvinnut odotella. Melkein puoleen väliin pääsi sukkana, ennenkuin lataus jäi katsomisen jalkoihin, ja meillä on vain meganen yhteys. Riippuu tietty vähän videosta, mutta suurin osa Youtuben matskusta on niin hirveän näköistä, että vaihdan ne tähän laatun vaikka kevyen odotuksenkin kanssa ilomielin.
Tuo puuro on kyllä ikävä ongelma etenkin useiden vanhempien videoiden kanssa. Ja vaikka tekisivätkin HD:sta (vaihtoehdosta siihen) universaalin, niin tuskin sillä mitään merkitystä jo toivottomiin videoihin on. Toki niiden uppaajillakin on oma vastuunsa, jo valmiiksi huonosta laadusta ei YouTuben raiskausoperaatiossa varmasti parempaa tule.
Itse lisään aina urlin perään &fmt=18 (HD on &fmt=22, mutta toimii toistaiseksi todella harvoissa videoissa), jos mahdollisuutta high qualityyn ei valmiiksi ole. Lisää jossain tapauksissa melko selvästikin kuvanlaatua.