Vs: Kysy & Vastaa
« Vastaus #516 : 28.12.2008 11:04 »
Fyysinen Preesens
Pakko toistaa
Jäsen
Basaaripisteet: 1
Microsoft on kusettanut minua. Taidanpa vaatia 12 kuukauden ilmaisen Gold-tilin.
Tuli juuri mieleen, että kusetus voi liittyä myös siihen, että et ole täysi-ikäinen. Katso, jos family settingseistä löytyisi jotain säätönappulaa.
Kusetin jo aluksi, kun tein uuden Windows Live Id-sähköpostiosoitteen. Eli Microsoft ja Xbox 360 luulevat minun olevan täysi-ikäinen. No eipä voi minkään. En nyt olisi edes Gold-tiliä tarvinnut, koska ei ole mitään pelejä.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.
-----
Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
« Vastaus #525 : 02.01.2009 20:00 »
kep
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Mites esim. Amazonissa ja Play.comissa vaikuttaa toi punnan kurssi, kääntääkö pankki sen, vai mennäänkö ihan sivuston omalla kurssilla?
Play.comissa on käytössä heidän omat mielenkiintoiset kurssit. Esimerkiksi 9,99 £ on heillä 13,99 €, kun oikea arvo on ~10,4 €. Britti-Amazon antaa mielestäni maksaa puntina, joten siellä ei kusta silmään tällä osastolla. Kauppojen väliset hinnat kuitenkin tasoittuvat sillä, että Play ei ota postimaksuja toisin kuin Amazon(esim. pokkareista ja peleistä 4,98£).
« Viimeksi muokattu: 02.01.2009 20:08 kirjoittanut kep »
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba
Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
« Vastaus #538 : 07.01.2009 16:01 »
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu