Vs: Linkkiketju
« Vastaus #723 : 24.04.2009 16:45 »
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
« Vastaus #725 : 24.04.2009 19:33 »
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
« Vastaus #738 : 09.06.2009 20:46 »
Sharkie
Valikoiva pelaaja.
Moderaattori
Basaaripisteet: 5
Whose Line Is It Anyway?Drew Careyn juontama studio-show, jossa vedetään improa erilaisten pelimuotojen avulla. Mukana vakkareina Ryan Stiles, Colin Mochrie ja Wayne Brady, ja lisäksi yksi vieras. Nämä äijät on ihan uskomattomia, eikä vielä ole tullut vastaan yhtäkään jaksoa joka ei pudottaisi ja isolla kädellä. En tiedä miten olen missannut tämän näin kauan, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Sitä parasta. Suosittelen tutustumaan.
Nyt olen viidenessä kaudessa menossa ja kyllä osaa olla hulvatonta menoa! Sellaista hajoilua tullut koettua, että huhuh. Colin ja Ryan ovat vauhtiin päästessään kyllä niin lyömättömiä! Parhaat naurut yleensä irtoaa Whose Line, Helping Hands ja 2line Vocab.- geimeistä.
Suurkiitokset Sharkielle vinkkauksesta, vähän myöhässä mutta kuitenkin.
Oih, eipä kestä. Kiva että jollain muullakin on kärpänen purrut. Itsekin myllytän tätä tasaista tahtia, vaikkakin olen katsonut vasta kolme kautta. Ryan(mun feivori) ja Colin tosiaan palkitsee duona aina, ja Wayne "osaan kaikkea maan ja taivaan välillä" Brady räjäyttää tajuntaa tasaiseen tahtiin. Kun vielä isketään päälle paljolti loistava vierailijakaarti, ei heikkoja hetkiä paljoa löydy. Itse asiassa onkin melko hämmästyttävää, miten freesinä ja pudottavana meno pysyy, vaikka jaksoja riittää eikä pelejä ole loputtomasti. Improv ftw.
Omia lempparipelejä on ehdottomasti Narrate, Greatest Hits(lol), Scenes From A Hat ja...noh, ne kaikki loput. You know.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu