Naamakarva kasvaa niin epätasaisesti ja vähän sinne tänne, mutta kuitenkin nopeasti, niin on pakko pitää siistinä. Jostain syystä agressiivisin kasvu on leuan alle ja ylähuulelle.
Haha, mä voin taas yhtyä tähän. Ihan joka päivä ei tarvitse edes ajaa(paitsi viiksenalku, joka näyttää aina dorkalta), kun parin päivän sänkikin lähinnä varjostaa leukaperia sangen toimivasti. Sen jälkeen alkaa kuitenkin paljastua se, ettei parta tosiaan kasva kuin poskille pulisonkien jatkoksi, leuan alle(leuankärjen pohjoispuolelle ei jostain syystä tule karvan karvaa) ja kaulalle sekä tietty huulen. Plus sattumahaivenet siellä täällä. Siinä ollaan Shephardeista kaukana. :b
Tukanleikkuusta vielä sen verran, että parturissa en ole käynyt vuosikausiin. Siinä vaiheessa, kun piti itse ruveta moisista makselemaan, niin päätin että ei jaksa pistää muutamaa kymppiä kuussa siihen kun itse saa kotona tehtyä ihan vastaavaa jälkeä. Varsinkin kun tykkään pitää hiukseni lyhyenä.
Itse olen taas alkanut käydä parturissa. Joskus ennen inttiä heittäydyin siilimalliin, ja pidin sitä ihan viime vuosille asti itse leikaten. Nyt olen kuitenkin taas tykännyt siitä, että on hiuksia ja kampausmahdollisuuksia. Lisäksi pidemmät hiukset vanhentavat ja myönnettäköön, että parempi puoliskokin arvostaa. Siistin simppelin leikkuun saa kuitenkin parilla kympillä, eli eipä se parin kuukauden välein liikaa ole.
Rintakarvoja on sopivasti, enkä tosiaan ajele niitä ikinä. Aikamoinen ryijy pitäis olla, että jaksais vaivautua. Kainalot ja muut pidän kyllä siistimmässä kunnossa. Tähän mennessä homman on hoitanut vanha hiustenleikkuukone, mutta jonkilaisen näppärän groomailijan voisi vaikka hankkiakin, jos eteen sattuisi.