Vs: Mitä tapahtui tänään?
« Vastaus #1957 : 22.11.2011 11:53 »
Gba
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Täytyy nyt vastapainoksi heittää, että aika paljon siitä "ongelmasta" voi myöskin olla ihan silkkaa toisen oman tilan kunnioitusta. En lähde vääntämään tikusta asiaa tuiki tuntemattomalle ihmiselle, koska oletan, että nekin osaavat jättää mut omille asioilleni. Se on vaan ollut kiusallista, kun on esmes kirjastossa koettanut hienovaraisesti jollekin moiselle henkilölle sanoa, että just nyt mua ei kiinnosta kuin näiden astronomiapumaskoiden selailu...
+1
Tulin juuri laivalta ja täytyy sanoa, ettei itseä ainakaan napannut lukemattomat bonustyypit jotka yrittivät liimautua porukkaan. Itsellä on ainakin ihan tarpeeksi frendejä, eikä kiinnosta juhlia, kuin omalla porukalla. Toki oli tuossakin pari ihan mukavaa henkilöä, mutta ilmankin olisi pärjännyt. Parhaimmat kaverit ja ihmissuhteet muodostuvat pitkällä aikavälillä(töissä, koulussa). Tuollainen jenkki small talk lähinnä vituttaa. Toki eri asia jossain hississä ohi mennen heittää läppää, mutta sellainen aktiivinen tunkeileminen vituttaa.
Itse kyllä lähestyn helposti ja minua on helppo lähestyä, mutta minun on ainakin hyvin vaikea kiinnostua uusista ihmisistä. Eikä oikeasti kiinnosta puhua mitään diibadaabaa säästä juuri tapaamani henkilön kanssa ja syvälliset keskustelut taas syntyvät niinden vanhojen kavereiden kesken.
On tietenkin tilanteita missä pitää olla aktiivisesti sosiaalinen. Esimerkiksi uusi työpaikka, ei siellä voi vaan olla omissa oloissaan. Ihmettelen miten niin moni ei tajua ihan perusasioista, ei tulla esittäytymään oma-aloitteisesti, vaikka ikää on mittarissa 30v+.
« Viimeksi muokattu: 22.11.2011 11:58 kirjoittanut Gba »
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
« Vastaus #1967 : 29.12.2011 17:55 »
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
« Vastaus #1969 : 29.12.2011 19:09 »
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
« Vastaus #1976 : 10.01.2012 21:23 »
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu