Hommasin sitten Afrikasta itselleni hovimestarin. :lol: Tais siis homma on vielä work in progress, mutta nyt sille on hoidettu passit, tehty työsopparit ja ostan sille oman yksiön, johon hän pääsee asumaan. Maksaa sitten minun maksamasta palkasta takaisin minulle vuokraa.
Mietiskellyt tuossa, että aika on tärkein resurssi maailmassa ja sitä ei voi koskaan olla liikaa, joten miksi en ulkoistaisi siivoilua, pyykkäystä, puutarhan hoitoa, tai mitä tahansa arkiaskaretta muille. Löytyi sitten Afrikasta entinen lastentarhanhoitaja tutun kautta, jonka hän on tuntenut jo kauan. Lastentarha on poltettu maan tasalle, joten kyseinen naishenkilö toimii nykyään jonkun kusipään orjana tehden 20-tuntia työpäiviä, nukkuen komerossa ja kävellen kauppaan 14km päivässä. Homma lähti alunperin vitsistä liikkeelle, mutta on nyt hyvin realisoitumassa. Pääsy Suomeen on sille loittovoitto ja ei tarvinnut kahdesti pyytää.
Voiko sijoitusvoittoja paremmin enää käyttää? Pelastaa jonkun elämän ja saa samalla itse huomattavasti lisää vapaa-aikaa. Joku tulee aamuisin pesemään pyykit, leipomaan pullaa ja siivoilemaan. Itse voi pelailla Siegeä ja kaivella peräaukkoa. Hyväksyn.
Miten tuo onnistuu? Eikös siihen pitäisi kysyä ensin Suomesta työntekijää?