Re: Mitä tapahtui tänään?
« Vastaus #423 : 07.03.2008 11:44 »
sleepy
o----o
Jäsen
Basaaripisteet: 6
Osta mulle Saturn-padi PS2:lle tai PC:lle. Käytettykin kelpaa. Jos värejä on enemmänkin, niin valitse valkoinen.
Kthxbye.
Jos sattuu tulemaan vastaan, niin mikä ettei.
Hei juu, mulle kanssa PC-Saturn-padi, jooko? Ei noita löydä enää jmistään ja Cave Storya olisi niin hienoa pelata tuollaisella.
under the rocks and stones
,there is water underground
tallennettu
« Vastaus #431 : 10.03.2008 18:18 »
Ramen Soup
"Done in three minutes!"
Jäsen
Basaaripisteet: 1
Olen jo sen verran paljon juossut eri lääkäreillä tämän takia, etten enää jaksa maksaa turhasta. Muistaakseni kävin nimittäin yksityisellä kuvauttamassa polveni, joten sieltä kuvat tuskin matkaavat kovinkaan pitkälle. Pitää nyt vain toivoa, että joku aika vapautuisi ennen heinäkuuta, mieluiten paljon aikaisemmin, niin tietäisi uskaltaako hakea kesätöitä ja suunnitella jonkinnäköistä lomamatkaa.
Ainakin mitä itte oon yksityisellä käynyt, niin paperit saa kaikki pyytäessä kopioina mukaan, myös röntgenkuvat yms. On kuitenkin potilaan etu, että tämän tiedot ovat terveysasemien ja sairaaloiden välillä liikuteltavissa. Myös YTHS:llä asioidessani kirjoittelin paperit, joissa YTHS tilasi tietokantoihinsa kaikki yksityisellä käyntini. Ei myöskään maksa mitään. Pyydät vain paperit ja kuvat käteen ja kävelet toiselle lääkärille, ei siinä sen kummempaa.
edit: ja onnea kirjoitusten johdosta!
"Aa sie nii kaunis, noin no ällee haalistu ku haaveisii sie vaa hukut sil’ aah! - eellä onni on, sinua kiin’ ei saa!"
tallennettu
« Vastaus #435 : 11.03.2008 08:23 »
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
« Vastaus #441 : 12.03.2008 15:39 »
zoukka
guli
Jäsen
Basaaripisteet: 14
Huomioin, että googlen 4 osuma pelaajalauta-hakusanalla on: Homoseksuaalit sivusto:www.pelaajalauta.fi -
www.fi - hakukone ...
Yllättääkö pelaajalaudan homoseksuaalisuus ketään?
Tää on avoin lauta.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
« Vastaus #444 : 15.03.2008 18:26 »
JayeizH
Kiistely on turhaa mutta hauskaa
Jäsen
Basaaripisteet: 2
Olin eilen Rihannan konsertissa. Konsertti oli tosi makee kokemus, joskin seura oli vielä sitäkin parempaa.
Tämä oli ensimmäinen konsertti johon osaa otin. Muttei todellakaan viimeiseksi jää jos minusta se kiinni on. Tunnelma Hartwall areenalla oli todella mainio ja toden totta paikan päällä koettuna jotain ihan mahtipontista. Vaikka katsoisi kotona keikka-DVD:tä suurella kuvalla ja äänentoistolla, niin ei voida puhua samasta asiasta.
95% katsojista oli naisia/tyttöjä, joten sulauduin joukkoon mainiosti! No ei, Rihanna taitaa nykyään musiikin suhteen olla se salainen paheeni. Varsinkin unfaithful kolahtaa meikäläiseen ja kovaa. Muu maailma feidautui tehokkaasti ympäriltä kun pidin tytön kädestä kappaleen aikana kiinni ja halasin oikein lämpimästi.
Todella hieno ilta!
Näit varmaan kummityttöni äitinsä kanssa. Hän on 10v.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
« Vastaus #445 : 15.03.2008 20:28 »
<@Fraeon> Heinz pelas jotain 2D-Mariota, jossa pääkkärinä oli lentävä Yoshi joka tuhos lerssillään kenttää
tallennettu
« Vastaus #448 : 19.03.2008 10:48 »
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu