Lukion ensimmäisen lukuvuoden loppu alkaa olemaan jo lähellä, ja itse asiassa oppitunnit loppuivat tänään. Kun muistelee vastaavia aikoja peruskouluajalta, niin lämpimät muistot ihanasta rentoudesta tulevat mieleen. Mutta miten onkaan nyt? Olen tänään kokenut ehdottomasti elämäni suurimman stressin koskaan ja tämä kaikki on vain ja ainoastaan kolmen seuraavan päivän tuotosta. Koeviikkoa pukkaa, mikä ei nyt niin kamalaa ole koskaan ollut, mutta jostain syystä fiilis on aivan kamala. Mitään tietoa ei tunnu olevan mielessä, eikä mitään tunnu jäävän päähän. Tiedän valittaneeni moista ennenkin, mutta tällä kertaa tunnun olevan aivan ulalla kaikesta. Tunneillakin olin tämän jakson aikana niin väsynyt, että keskittymisenä meni täysin kun yritin pysyä hereillä. Moista ei ole ennen tapahtunut, vaan olen itse asiassa aina miettinyt sitä, kuinka tunneille on mahdollista edes nukahtaa. Mahdollista se näemmä on.
Joo sama.
Ei yhtään intoa lukea. Ruotsin koe vähän jännittää, kun ei vain ole jaksanut siihen panostaa. Viimeksi syksyllä oli ruotsia ja oli tossa talven aikana unohtunut ruotsi täysin. En ole tehnyt mitään tehtäviä, olen ihan ulkona. Äidinkielen koekin muodostuu kysymyksistä kirjasta, joka on pitänyt lukea. Luonnollisesti en ole edes kirjaa lainannut. Kirjana olisi Walt Disneyn Elämänkerta. Eihän tuo nyt paha, mutta kun siinä pitää olla jotain lainauksia kirjasta ym.
Toivottavasti menisi kaikki läpi. Ei olisi kiva mennä kesäkuussa uusimaan, koska olen juuri silloin Kiinan lämmössä.
Hah, no ei kovin kauaa tarvinnut murehtia asunnosta. Amurista löyty minunkin vaatimuksiin sopiva asunto ja lähden heti töiden jälkeen sitä katsomaan.
Se on upouusi, hieno kerrostaloasunto ja tilaakin on kolmion verran. Uuh jeeeeaaah.
Muutto jo mahdollisesti aika pian ja sitten sellaiset tuparit, että oksat pois.
Pakko kyllä kysyä vielä, että mitä helvetin leipää oikein syöt
Pääsit tekemään loistoduunia, voitit ilmaisen
EA:n pelin, ja nyt vielä tuo kämppä-juttu.
Eihän toi ole mitään uutta. Välillä tekisi mieli tehdä TK:lle näin: