Vs: Mitä tapahtui tänään?
« Vastaus #1382 : 22.07.2009 19:28 »
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
« Vastaus #1387 : 28.07.2009 19:06 »
zoukka
guli
Jäsen
Basaaripisteet: 14
Sampo oli ennen kyllä kunkku, kun muilla pankeilla ei nettikauppa ollut sujuvaa tai edes mahdollistakaan. Nykyään kieltämättä pitää aina kyynel silmässä asioida siellä verkkopankissa... ehkä vaihdan, ehkä en.
Oma kesäni on ollut mukava. DS on ainoa konsoli johon olen koskenut (muut vielä muuttolaatikoissa) ja senkin pelejä pelannut lähinnä "jahas ihan kiva -> myyntiin" periaatteella. Telkkarikin on omassa laatikossaan mikä taas toimii huoneeni ainoana pöytätasona, sillä siellä on vain patja, tuoli (jonka kaveri pölli kännissä baarista) ja random papereita ympäri lattiaa. Tiesin, etten Oulussa asu kuin sen kolmisen kuukautta, niin en edes yrittänyt asettua mukavasti, vaan koko omaisuuteni on lähtövalmiina nurkissa.
Tämä järjestely nimittäin varmistaa sen, ettei mies jää aamulla löhöämään sohvalle tai pleikkarin ääreen, vaan lähtee heti liitämään ja altistumaan auringolle. Ehkä myös piirtämään ja tapaamaan ystäviä! Piirtäminen ei tietenkään ole enää ollut yhtä intensiivistä kuin taidekoulussa, mutta olenpahan saanut töitäni jo kolmeen eri julkaisuun joista kaksi alppareita. Ei tällä vielä elä, mutta ken tietää mitä tulevaisuus tuo jos pysyy ahkerana.
Vieläkun parisuhdekin on niin terveellä ja jämäkällä pohjalla kuin oikeastaan mahdollista, ei elämässä kauheasti valittamista ole. Rahaa ei ole vieläkään oikein mihinkään laittaa, mutta yhä vähemmän sitä joka päivä edes miettii. Kunhan syö hyvin, pitää temppelistään huolta ja lihalliset sekä mentaaliset himot saa tyydytettyä niin mikäs siinä on ollessa. Toki töihinkin pitää tässä joskus päästä ainakin hetkeksi, että saa jonkinlaisen pesämunan kasaan.
Viime viikolla ongin itselleni pyörän Oulujoesta (hyvin pelittää) ja toissapäivänä lämmitettiin kaveriporukalla oikein savusauna. Oli aika helvetin siistit löylyt.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
« Vastaus #1407 : 09.08.2009 06:18 »
Tuulisti
"Nurse Joyta vähän väsyttää"
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Suomen kesä on kyllä mahtava silloin kun se on. Nyt pitäisi keksiä ammatti joka sallii kesät Suomessa ja muut vuodenajat Hawaiilla.
Rupeet tietyöduunariksi. Porailet kesät asfalttia ym.
Minä voin vain kuvitella itseni porailemassa asfalttia. Kukaan muu ei sitten varmaan pysty edes kuvittelemaan. ^^
Olen muuten Japanin Nagoyassa tällä hetkellä. Että jippii just tänne halusinkin. Marisin aieesta Finnairin tädille ja se vaan sanoi että voi kuule toisilla on vielä huonommat lennot. Sanoin että kehitysmaissa porukka kuolee nälkään joten siihen nähden minun asiani ovat oikein hyvin mutta jos nyt pysyttäisiin kuitenkin tässä minun tapauksessa koska minua ei lohduta yhtään se että te palvelette muita asiakkaitanne vielä huonommin. >:[
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu