Vs: Mitä tapahtui tänään?
« Vastaus #2128 : 09.12.2012 15:47 »
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään?
« Vastaus #2129 : 09.12.2012 16:10 »
JayeizH
Kiistely on turhaa mutta hauskaa
Jäsen
Basaaripisteet: 2
Facebook päivityksethän on aina perseestä kun niitä tarpeeksi kauan lueskelee. "Jumalauta kun oli taas hieno reissu. Olin niiiin zegazin!", "'Kiitos oot ihana!', 'Niin säkin <3'", "Koira/kissa/lapsi/orava/naapurin veijo joulu/viikonloppu/perjantai/loma tunnelmissa", "Tein xxx kertaa kyykyjä xxx kiloo selässä", "nukuin xxx tuntia ja oli kivaa", "Pelasin 666h tuntia peliä, olihan hyvä".... Myöntäkää pois, meidän kaikkien facebook päivitykset on aivan perseestä. Ja ne jotka luulee että ne on fiksuja tai kiinnostavia, omaa kaikista paskimmat päivitykset. Kaikki niistä alkaa jossain vaiheessa kyrsimään. Itseäni kyrsii eniten "Olen supernainen, olen yksinhuoltaja" tms. ja "Tässä kultani (eläin tai lapsi) tekee sitä tätä ja tota".
Ja voin myöntää tämän omaltakin osalta. Omat päivitykset voi aika hyvin jakaa neljään kategoriaan: Cola, pelit, leffat ja aamut on perseestä. Joskus paikoittain linkkejä siitä kuinka maailma on perseestä. Voin kuvitella että jotain alkaa jossain vaiheessa varmasti (tai on alkanut jo) kyrsimään kun lukee joka aamu kun meikää väsyttää ja vituttaa taas saatanasti mutta cola pelastaa. Mutta sitä mä teen ja siitä on kiva avautua ^_^ Siitähän facessa on vähän kysymys. Jos ei kiinnosta ne voi estää.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu