Vs: Mitä tapahtui tänään?
« Vastaus #2131 : 09.12.2012 18:21 »
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
« Vastaus #2132 : 10.12.2012 09:29 »
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
« Vastaus #2138 : 23.12.2012 23:52 »
zoukka
guli
Jäsen
Basaaripisteet: 14
Joskus vaan nakit napsuu yhdelle päivälle. Valmistuin AMK'sta, en kerennyt vastaanottamaan tokaria ja stipendiä, koska oli kiire puunata kämppää sillä muuttopäivä osui kätevästi tähän. Maailmanlopun päivälle sopii vielä nimipäiväkin kruunaamaan koko sekamelskan.
No nyt ollaan opiskeluputken päässä, huomenna kaupungissa , josta en tunne ketään eikä työpaikkaa tiedossa ja puolen vuoden päästä on taas muutto edessä
Onnittelut valmistumisesta! Etkös sä opiskellu jotain vähän erikoisempaa alaa, jotain pelisuunnittelua? Eiköhän tuolla alalla duunia ole, juurihan julkaistiin
uutinen kuinka kovaa suomalaisella peliteollisuudella menee.
Jees peligraafikoksi tässä käytännössä valmistuttiin ja hauskaa, että linkkasit supercelliin liittyvän uutisen kun olin siellä 9 kuukautta töissä nykyäänhän firma on räjähtänyt uudeksi Rovioksi.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään?
« Vastaus #2140 : 24.12.2012 13:17 »
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
« Vastaus #2158 : 17.01.2013 07:36 »
kep
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Täysin vastakkaiset kokemukset mulla, kuin esimerkiksi despirellä.
Omakohtaisesta kokemuksesta älkää ihmeessä menkö kiropraktikoille, vaan käykää mielummin osteopaateilla. Ainakin oma kiropraktikko vain kärjistettynä rusautteli, mutta osteopaatti tutki mikä lihasjumi aiheuttaa luuston väärät asennot ja korjasi sen.
Oli urheilusta johtuen yhdessä vaiheessa hirveä kipu aivan alaselässä, SI-nivelissä, ja esimerkiksi kiertoliikkeiden teko oli äärettömän tuskaista. Kävin pari kertaa kiropraktikolla ja vaikka hoito auttoikin, palasi sama kipu aina vähän myöhemmin. Osteopaatilla käydessä tutkittiin kropan liikkuvuus, jonka perusteella hän tiesi mistä kohtaa lihakset ovat jumissa. Tämän jälkeen paikat tietysti rusautettiin, mutta jumissa olevat lihakset myös aktivoitiin, jotta ne lähtevät itse palautumaan.
Tämän jälkeen kannattaa, kuten Cyrus sanoi, pitää kropasta huolta venyttelemällä ja/tai käymällä hierottavana tasaisin väliajoin.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba
Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu