Vs: Re: Mitä tapahtui tänään?
« Vastaus #2162 : 27.04.2013 19:25 »
Gba
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Epi spotattu sellossa.
Oho oho! Varmistan havaintosi todeksi, sillä tulin juuri sieltä.
Viimeinkin tämä tapahtui, pääsin RB:n bongaamaksi! Harmi etten itse tiedä minkä näköinen kaveri mut spottasi.
Oltais voitu vaihtaa päivän kuumimmat uhkapelivinkit.
Olin morsiamen kanssa liikkeellä niin en uskaltanut tulla juttelemaan Espoon nro. 1 naisten miehelle. Ehkä ensi kerralla sitten.
Epi tulee kyllä spotattua usein juurikin Sellossa, melkein aina vaan on napit korvilla menossa vauhdilla eri suuntiin, niin eipä tule ikinä läpäändeeriä heitettyä.
Espoossa ja pääkaupunkiseudulla asustelee vissiin useampikin lautalainen. Voisi joku muukin järjestää miittejä, kuin finngamer.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään?
« Vastaus #2178 : 28.04.2013 01:41 »
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään?
« Vastaus #2189 : 14.06.2013 19:46 »
aataminpoika
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Tämä ehkä sopivin paikka laittaa: pitkän sairaalareissun jäljiltä kotiutuminen tänään. Muutenkin viime viikot menneet eri terveysjutuissa ja valoitetaan vähän:
- Viime viikon maanantaina 3.6. olin sydänoperaatiossa, jossa katetriablaatiolla hoidettiin synnynnäinen rytmihäiriö. Toimenpide ei ehkä mukavin ollut, mutta vaiva saatiin onneksi korjattua.
- Sunnuntaina 9.6. ensimmäistä kertaa liikuntaa ja heti hengästyin ja syke nousi ja pelottavasti ajattelin, että eikö rytmihäiriö korjaantunutkaan?
- Maanantaina 10.6. syke edelleen oli korkea, joten sairaalaan. Lääkärit ihmettelivät oireita ja jouduin jäämään yön yli tarkkailuun ja erilaisiin testeihin. Sitten tiistaina tuli aika shokeerava isku vasten kasvoja ja todettiin, että olin saanut ablaation jäljiltä keuhkoveritulpan molempiin keuhkoihin.
- Tänään siis kotiutus sairaalasta ja Marevan-lääkitys päällä puoli vuotta.
Vähän pelotti, että ikäiselleni tuli keuhkoveritulppa, joka on äärimmäisen harvinainen ja vielä ihan turvallisen toimenpiteen jäljiltä. Onneksi lähdin lääkäriin, muuten olisi saattanut elämä päättyä liian aikaisin. Mutta toivottavasti se lähtee tästä selättymään ja palaudun taas ennalleni!
"Saatanan mikkihiiri, pidä turpas kiinni ja vihellä peliä.", "Ei voi kahen metrin syötöt mennä v***u kolme metriä ohi" - Kai Suikkanen
tallennettu