Kävin eilen syömässä kun työpaikka tarjosi. Pikkujoulu syömingit, voisi sanoa. Aluksi mietin että menenkö ollenkaan. Mietin että olisi voinut jäädä mieluummin pelaamaan kun tuo Wiin Zelda on imaissut suht hyvin. Mutta lähdin kuitenkin kun olen suhteellisen uusi tyäöntekijä niin tutustuisi porukkaan paremmin. Ja mietin että ei sielä nyt aamuun asti menisi. Kerkiäisin pelaamaan puoli yötä viel
No, kun oli syöty ja olin jo lähdössä muut suostutteli minut lähtemään vielä leikkimieliseen pokeri turnaukseen. Ajattelin vielä lähtiessä ei siinä kauaa menisi. Right...firmahan tarjosi joten taisi olla kello aika liki 15:30 kun omaan sänkyynb kellahdin. Ja nyt sitten voivotellaan kun tuntuu että joku hakkaisi paistinpannulla pään sisällä. Ja ei, se ei ole tyttöystävä oikean paistinpannun kanssa pään ulkopuolella. Tarkistin heti kun heräsin.
No...tulihan suht halpa ilta kun ei mitään itse maksanut. Jos tämän nyt tekee kerran kahdessa kuukaudessa, tämä on ihan ok tapa se viettää. Kunhan nyt en puhunut toimitusjohtajalle mitään älytöntä...filmi katkeilee sen verran niin en oikeasti edes tiedä. No, kai sen huomena saa viimeistään tietää.
Hemmetti kun tuntuu että ei ole edes kunnon krapula vielä tullut. Ihan kun olisi puoliksi juomissa vielä. Taidankin testata uutta alkometriä nyt...
EDIT: Hitto....se tarvii patterit...eihän mulla sellassia ole.
Promilleja löytyy vielä ja kohta se krapulakin iskee kuin paistinpannulla lyönti.