Perkele, sain kuin sainkin tarjouksen HOASin soluista. Kytyinen 12,8 neliön huone kolmen hengen möllissä. Onhan se käytännössä ilmainen, kun vuokra ei ole kuin parisataa, eikä mua se solu-asuminenkaan ehkä NIIN paljoa vituta, mutta vähän suurempaa omaa tilaa olisi silti toivonut. Ja omaa jotain, joko vessa- tai liesijuttuja, sellaisiakin kämppiä kun on olemassa aika reilusti. Lisäksi asunto on Espoon keskustassa, josta pitäisi vinssata Otaniemeen kouluun. Näillä kompromisseilla asunto saisi kuitenkin sentään olla suunnilleen TKK:n ovenpielessä, mutta kun ei. Kaikin puolin just sellainen tarjous mitä olen koko ajan pelännyt: varteenotettava vaihtoehto, varsinkin kun mistään ei tunnu nappaavan vaikka verkkoja on levitelty joka suuntaan, mutta silti sieltä huonoimmasta päästä. Ei tekis mieli ottaa, ei viittis jättää ottamatta.
Hyväksyminen ens tiistaihin mennessä, notta ehtii tässä vähän aikaa keitellä, soitella ja selailla ilmoituksia. Jos joku on tähän asti jemmannut tietoa järkevän kokoisesta ja hintaisesta vapaasta yksiöstä Helsinki-Espoo-akselilla, niin privaattiviesti is the way to go.
Onneksi tänään saa ryypätä.
Laitoitko TKY:lle hakemusta? Itse sain viime vuonna heinäkuussa reilun parin viikon odottelun jälkeen tarjouksen sekä HOASilta että TKY:ltä, molemmat kämpät Otaniemestä. Tänä vuonna tilanne taitaa olla heikompi jos näin myöhään on venynyt.