Vs: MM-jääkiekko 2010, Saksa
« Vastaus #2 : 04.05.2010 20:42 »
kep
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Itsekkin olisin halunnut nähdä vieläkin nuoremman joukkueen Saksassa. Varsinkin Granlundin pudottaminen joukkueesta hämmästyttää ja kummastuttaa.
IFK:sta kantautui juttua, että kaverille tehdään "toimenpide" tässä lähiaikoina, eli voi olla että jonkinlainen vamma esti muutenkin Granlundin matkan. Ja kun jannu täytti vasta 18, niin eiköhän hänkin kerkeä vielä näissä jääkiekon euroviisuissa pelata.
Jaloselta kisoihin "ihan kiva" joukkue; vakaa maalivahtiosasto, keskinkertainen puolustus ja hyökkäyskalusto täynnä kansainvälisen tason jarrukentän miehiä. Niin kuin Suomella aina. Itse odotan mielenkiinnolla Mäenpään, Vatasen, Lehterän ja Osalan pelejä kisoissa. Mäenpää on SM-Liigatasolla aivan herra ja hidalgo kiekon kanssa ja mukava nähdä miten vertailu kestää kun vastaan asettuu muutamaa astetta kovempia kavereita. Lehterä on myös mielenkiintoinen kaveri, jolla on kiekollisena hirveästi potentiaalia, mutta keskinkertainen fysiikka on toistaiseksi estänyt pysyvämmät visiitit ison lammen taakse.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba
Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
« Vastaus #27 : 20.05.2010 21:11 »
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
« Vastaus #29 : 20.05.2010 22:02 »
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.
-----
Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu