Amazon näköjään mennyt muuttamaan postitustapojaan, eikä ollenkaan hyvään suuntaan.
Eräs ennakkotilaamani BD-levy lähti liikkeelle tuossa jokun aikaa sitten. Normaalisti Amazonin tilaukset toimitetaan erittäin nopeasti, mutta nyt jostain syystä kesti kovin kauan. Oletin, että paketti on eksynyt johonkin matkalla ja tulee sitten myöhässä. Tänään tuli kuitenkin tekstiviesti, että paketti on noudettavissa lähimmästä Valintatalosta (Tikkurila). Mietin, että nyt on tullut jonkun viesti väärään osoitteeseen. Tsekkasin seurantanumeron ja tajusin, että se on mun Amazonin paketti.
Ennen paketti tuli perille 2-3 päivässä ja toimitettiin postilaatikkoon asti. Nyt meni 11 päivää ja mun piti vielä erikseen lähteä noutamaan pakettia.
Katsoin uudestaan tilauksen käsittelystä kertovan sähköpostiviestin ja olihan siinäkin näköjään tieto siitä, että paketti kulkee jonkun MyPack-palvelun kautta, joka on joku pohjoismaissa toimiva palvelu. Paskaa sanon minä. Amazon oli ennen niin nopea...
Osa Uk- Amazonin tilauksista on tosiaan viime aikoina aloitettu postittamaan Tanskasta. Sama huomio itsellä, että tuon myötä toimitusajat ovat jonkin verran pidentyneet. Tuolla MyPack- virityksellä ne ovat saapuneet aina tuossa parin sadan metrin päässä olevaan Siwaan, joten siittä plussaa, ettei isompia paketteja ole tarvinut lähteä kaupungin pääpostista hakemaan. Riippuu pitkälti tuotteista, että mistä ne sitten lähetetään. Osa paketeista on edelleen tullut Britanniasta.