kep
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Kun joukkueilla on pelaamatta yhdestä kahteen pelejä runkosarjassa, ovat kaikki pudotuspelijoukkueet selvillä:
LÄNSI ITÄ
1. Z - San Jose 117 1. Z - Boston 114
2. Y - Detroit 112 2. Y - Washington 108
3. X - Vancouver 98 3. Y - New Jersey 104
4. X - Chicago 100 4. X - Philadelphia 97
5. X - Calgary 96 5. X - Carolina 97
6. X - Columbus 92 6. X - Pittsburgh 97
7. X - Anaheim 90 7. X - NY Rangers 93
8. X - St. Louis 90 8. X - Montreal 93
Z=Varmistanut konferenssivoiton, Y=Varmistanut divisioonavoiton, X=Varmistanut play-offspaikan
Vaikka joukkueet ovatkin selvillä, tulevat pudotuspelien ensimmäisen kierroksen otteluparit todennäköisesti vaihtumaan varsinkin konferenssien peräpäissä. Tämän lisäksi jäljelläolevissa otteluissa ratkaistaan Presidents' Trophyn voittava seura, eli se joukkue, joka kerää eniten pisteitä runkosarjassa. Tämä palkinto meni viime vuonna Detroitille, joka ei tosin tänä vuonna palkinnosta kilpaile. Tämän kauden tuhkimotarinalle Columbukselle, joka ei ollut yhdeksänvuotisen seurahistoriansa aikana aiemmin päässyt jatkopeleihin, tuli viime yön kierroksella kilpailija kun St. Louis Blues vältti kesäloman ja jatkaa kauttaan. Oma suosikkini New York Rangers varmisti oman play-offpaikkansa toissa yönä ottaessa 2-1-voiton Philadelphiasta romuttaen Buffalon ja Floridan unelmat. Rangersien kauden seuraaminen on ollut aikamoista vuoristorataa. Joukkue aloitti kautensa Euroopassa voittaen kaksi ensimmäistä sarjapeliään Tampa Bay Lightningia vastaan Prahassa saaden räjähtävän lähdön. Tämä jatkuikin jonkin aikaa, kunnes tuli käsittämätön romahdus, jonka takia joukkue romahti konferenssin kärjestä pudotuspeliviivan alapuolelle. Valmentajanvaihdos John Tortorellaan kuitenkin auttoi pelillisesti aneemista joukkuetta, joka sai piristysruiskeen alkaen pelata aktiivisempaa peliä, johon heillä eittämättä materiaalinsa puolesta on valmiudet. Nyt on ensimmäiselle pudotuspelikierrokselle haarukassa joko New Jersey tai Washington, joista toivoisin vastaan ehdottomasti jälkimmäisen. Vahvimmaksi voittajasuosikiksi näkisin tämän vuoden kinkereissä Bostonin, joukkue omaa valtavan hyökkäyspotentiaalin, jonka lisäksi se osaa puollustaa järkyttävän hyvin, todennäköinen finaali Detroit - Boston.
Seuraako täällä kukaan NHL:ää? Kuka vie mestaruuden? Mitkä ovat suosikkijoukkueet? Kiinnostaako ketään ylipäätänsä? Missä on J.J.?
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba
Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Fyysinen Preesens
Pakko toistaa
Jäsen
Basaaripisteet: 1
Seuraako täällä kukaan NHL:ää? Kuka vie mestaruuden? Mitkä ovat suosikkijoukkueet? Kiinnostaako ketään ylipäätänsä? Missä on J.J.?
Ei. Detroit. Detroit. Ei. MTV3:lla.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.
-----
Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
kep
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Tänään olisi tarkoituksena katsoa tuo Rangers - Capitals-ratkaisumatsi, vaikka ei Rangers-fanina niin kovia odotuksia enää kahden mahalaskupelin jälkeen tähän ratkaisevaan ole. Rangersista voisi Suomen kisajoukkueeseen irrota Lauri Korpikoski, jonka näkisin ainakin itse sopivan jengiin erinomaisesti. Hyvin luisteleva ja töitä tekevä hyökkääjä, jolla on todella hyvät kädet. Pystyy pelaamaan myös laidassa, joten miksei ex-Ranger Jarkko Immosen viereen, kun se ketju ei ole toiminut toivotulla tavalla. Vaikka NHL:stä mitä apuja tuleekin, täytyy valmennusjohdon pitää näppinsä erosta Suomen tämänhetkisestä ykköshyökkäysketjusta, ykkösylivoimasta ja Ruudun-Santalan ja Pyörälän ketjusta, jotka toimivat todella hyvin.
Kummastutti kyllä minua jälleen tänäkin vuonna Sharksin kaipuu golf-viheriöille. Miten runkosarjan niin loistavasti klaarannut joukkue voi jäätyä pudotuspeleissä jälleen? Ei voi tajuta.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba
Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu